דן שמיר, ירון קליש, דני קליש ואסף פוגל, מייסדי אידומו<br>קרדיט: נסי שוטן-מדניצקי
דן שמיר, ירון קליש, דני קליש ואסף פוגל, מייסדי אידומו קרדיט: נסי שוטן-מדניצקי

אידומו פרסמה את דוחותיה למחצית הראשונה של 2025, מהם עולה כי החברה ממשיכה ליישם את יעדיה האסטרטגיים – עם שיפור ניכר בשורת ההכנסות, ברווחיות הגולמית ובביצועים הפיננסיים. ההפסד התפעולי של החברה צומצם ב-40%, והתזרים השלילי מפעילות שוטפת ירד בשיעור חד של 80%.

במהלך ששת החודשים הראשונים של השנה, חתמה אידומו על עשר עסקאות חדשות למערכת ה-AI VIDEO שלה, לרבות עסקאות אסטרטגיות עם ענקיות כמו סמסונג ואמזון. היקף ההתחייבות המינימלית לשימוש במוצרי החברה מהחוזים שנחתמו במחצית הראשונה הגיע ל-7.54 מיליון דולר, עלייה קלה ביחס ל-7.1 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

החברה מדווחת כי צבר ההזמנות ליום 30 ביוני 2025 עומד על כ-16 מיליון דולר, וצופה האצה נוספת בחתימת חוזים במחצית השנייה של השנה. שיפור זה מצביע על גידול באמון הלקוחות במוצרי החברה ועל המשך מימוש הפוטנציאל המסחרי של פתרונות הווידאו מבוססי הבינה המלאכותית.

אידומו פועלת בתחום טכנולוגיות הווידאו החכמות, ומקדמת פתרונות מבוססי AI עבור תאגידים ומותגים בינלאומיים. הנתונים שפורסמו מעידים על הצלחה בגיוס לקוחות אסטרטגיים, לצד ניהול זהיר ויעיל יותר של המשאבים.

בשלב זה, הנהלת אידומו מעריכה כי מגמת הצמיחה תימשך גם במחצית השנייה של 2025, וייתכן אף שתחוזק נוכח הביקושים לפתרונות AI מתקדמים. החברה ממשיכה להתמקד בהרחבת בסיס הלקוחות, בהתייעלות תפעולית ובהתבססות כשחקנית משמעותית בשוק הבינלאומי.

לדברי ירון קליש, מנכ"ל ומייסד החברה, "החציון הראשון של 2025 מגלם עבור אידומו שילוב מדויק בין צמיחה, התייעלות ואסטרטגיה ממוקדת. החציון הראשון של השנה התאפיין בגידול בהכנסות וב-ARR לצד שיפור ניכר במדדי היעילות ובראשם קיטון חד בהפסד התפעולי ובתזרים השלילי, כל זאת לצד הידיעה שהחציון השני של השנה מאופיין כחציון חזק יותר בחתימה על חוזים חדשים.

במחצית הראשונה נרשמו שני הישגים משמעותיים ואסטרטגיים עבור החברה - חתימת ההסכמים עם Samsung ו-Amazon, אשר מהווים לא רק הבעת אמון בטכנולוגיה שלנו, אלא משמשים כמנועי חדירה לשווקים גלובליים. השילוב של Lucas בפלטפורמות הענן של ענקיות טכנולוגיה אלו ממקם אותנו כשחקן משמעותי בתחום ה-AI Video לארגונים.

אנחנו ממשיכים להתנהל באחריות ובשקיפות, מתוך מיקוד ביצירת ערך לבעלי המניות, לעובדים וללקוחות, ונמצאים בתנופה עסקית שמציבה את אידומו כמובילה בשוק המתפתח של תוכן וידאו מבוסס בינה מלאכותית.״

תגובות לכתבה

הוסיפו תגובה

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש