קבוצת חמת פרסמה הבוקר (ה’) את תוצאותיה לרבעון והשני של השנה. את הרבעון השני של 2025 עם עלייה של כ־8% בהכנסות שהסתכמו בכ־220.8 מיליון שקל, זאת על אף השפעת מבצע "עם כלביא" בחודש יוני. הרווח התפעולי זינק ב־166% ל־11.8 מיליון שקל, והרווח הנקי הסתכם בכ־0.2 מיליון שקל, בהשוואה להפסד ברבעון המקביל.
ה-EBITDA ברבעון, בנטרול תקן IFRS 16, צמח ב־52% ל־18.6 מיליון שקל, ותזרים המזומנים מפעילות שוטפת עמד על 27.7 מיליון שקל. הרווח הגולמי טיפס ב־15.3% ל־94.7 מיליון שקל (42.9% מהמכירות). בחציון הראשון הכנסות הקבוצה צמחו ב־13.5% לכ־461 מיליון שקל והרווח התפעולי קפץ ב־81% ל־29.2 מיליון שקל.
ניר גולן, משנה למנכ"ל חמת, ציין כי "לצד התאוששות הדרגתית בשווקים המרכזיים, החברה ממשיכה ליישם מהלכי התייעלות ושיפור תהליכים תוך מיקוד בקטגוריות עם יתרון תחרותי." לדבריו, השיפור בתוצאות הושג חרף ירידה בהכנסות במהלך יוני.
החברה סיימה את המחצית עם רווח נקי של 9 מיליון שקל לעומת 1.6 מיליון שקל אשתקד, וחילקה דיבידנד של 15 מיליון שקל. הונה העצמי של הקבוצה עלה ל־541.8 מיליון שקל, כ־35% מסך המאזן – נתון שמשקף איתנות פיננסית משמעותית ותשתית לצמיחה עתידית.