קבוצת קסטרו-הודיס פרסמה הבוקר (ד’) את תוצאותיה לרבעון השני של 2025, עם ירידה של כ-6.2% בהכנסות ל-504 מיליון שקל, וצלילה של כ-59% ברווח הנקי ל-23.2 מיליון שקל בלבד. למרות זאת, מניית הקבוצה מגיבה בעלייה חדה בעקבות ההודעה על חלוקת דיבידנד מיוחד לבעלי המניות בסכום חריג של 200 מיליון שקל – 23.4 שקל למניה.
הקיטון בהכנסות נבע בעיקר מהשפעות מבצע "עם כלביא", שבמהלכו נסגרו חנויות הקבוצה למשך 12 ימים והוביל לפגיעה של כ-76 מיליון שקל במחזור. גם הרווח התפעולי נפגע, והסתכם בכ-60 מיליון שקל - ירידה של 31% בהשוואה לרבעון המקביל. עם זאת, מכירות החנויות הזהות דווקא צמחו בכ-1.3%, ובתקופה שלאחר המבצע נרשמה התאוששות של 13% בקצב ההכנסות.
לצד הפגיעה ברווחיות, הקבוצה מדווחת על המשך מגמת שיפור בפעילות המותגים, בדגש על קסטרו ואורבניקה, וביצועים יציבים באי-קומרס. התחום הקוסמטי, מנגד, רשם ירידה חדה בהכנסות ובהכנסות תפעוליות. עם זאת, הקבוצה מדגישה כי היא נהנית מנזילות גבוהה - עם יתרת מזומנים של כחצי מיליארד שקל, ועדיפות תזרימית משמעותית על פני החוב הפיננסי.
החלוקה החריגה של דיבידנד מיוחד מאותתת לשוק על עוצמה פיננסית ויכולת לחלוק רווחים גם בתקופה לא מזהירה. המשקיעים מעריכים את הוודאות שהנהלת הקבוצה משדרת, כשהיא ממשיכה בהרחבת רשת החנויות, בפריסת מותגים בחו"ל ובחיזוק הפעילות האופרטיבית. עיני השוק נשואות כעת ליכולת של קסטרו לתרגם את התאוששות המכירות להאצה ברווחיות כבר מהרבעון הבא.