ענת בוגנר, מנכ"לית דלתא ישראל מותגים<br>קרדיט: שי פרנקו
ענת בוגנר, מנכ"לית דלתא ישראל מותגים קרדיט: שי פרנקו

דלתא מותגים פרסמה הבוקר את דוחותיה הכספיים לרבעון השני אותו סיימה עם יציבות בהכנסות למרות אבדן ימי העבודה בצל מבצע עם כלביא. דירקטוריון החברה הכריז על חלוקת דיבידנד בסך של כ-14.5 מיליון שקל המתווסף לכ-44.9 מיליון ש"ח שחולקו מתחילת השנה.

הכנסות החברה ברבעון השני נותרו דומות ביחס לרבעון המקביל אשתקד, על אף השפעת מבצע ’עם כלביא’ שבו נסגרו חנויות החברה בכל רחבי הארץ לכ-12 ימים, והסתכמו בכ-262.8 מיליון שקל לעומת כ-262.5 מיליון שקל. למרות שהמבצע הוביל לירידה במספר ימי הפעילות, הרבעון אופיין בגידול בפעילות המותגים בזכיינות (Victoria`s Secret ו-Bath & Body Works) והמשך צמיחה אורגנית בפעילות המותגים בבעלות ( דלתא, פיקס ופנטה ריי).

ברבעון השני המכירות בחנויות זהות (בנטרול הימים בהם החנויות היו סגורות במבצע ’עם כלביא) כולל אתרי האונליין האורגניים: דלתא, פיקס, Panta rei ו-,Victoria’s Secret גדלו בשיעור של כ-2.5% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. לאור השפעת מבצע "עם כלביא" על מכירות החברה במהלך הרבעון השני, החברה מציינת כי שיעור השינוי במכירות חנויות זהות של החברה בחודש יולי 2025 לעומת חודש יולי 2024 הינו גידול של 20.2% וכי שיעור השינוי במכירות חנויות זהות כולל אתרי הסחר המקוון של החברה בחודש יולי 2025 לעומת חודש יולי 2024 הינו גידול של 20%.

הכנסות החברה במחצית הראשונה של שנת 2025 צמחו בכ-11% לעומת המחצית המקבילה אשתקד, על אף השפעת מבצע ’עם כלביא’ והסתכמו בכ-577.9 מיליון שקל לעומת כ-522.3 מיליון שקל במחצית המקבילה אשתקד.

מכירות האינטרנט של החברה ברבעון השני ובמחצית הראשונה של שנת 2025 צמחו בכ-28.6% ובכ-27.7%, בהתאמה, לעומת תקופות מקבילות אשתקד. ברבעון השני היוו מכירות האינטרנט כ-13.2% מסך הכנסות החברה ובמחצית הראשונה של השנה הן היוו כ-15.3% מסך הכנסות החברה.

מכירות אתרי האינטרנט האורגניים של החברה (כולל אתרי הסחר למעט המותג BBW שהושק במהלך אפריל 2024) צמחו ברבעון השני ובמחצית הראשונה לשנת 2025 בכ-24.6% ובכ-21%, בהתאמה, לעומת תקופות מקבילות אשתקד. אתרי האונליין של החברה פעלו כסדרם במהלך כל הרבעון השני לשנת 2025, גם במהלך ימי מבצע ’עם כלביא’.

נכון להיום, החברה מפעילה חמישה אתרי אינטנרט לכל אחד מהמותגים דלתא, פיקס, Victoria’s ,Secret Pante rei ו-Bath & Body Works. החברה צפויה לפתוח ברבעון הרביעי של השנה אתר סחר מקוון נוסף של המותג BBW באירופה.

הרווח הגולמי ברבעון השני נותר יציב, על אף השפעת מבצע ’עם כלביא’, והסתכם בכ-168.4 מיליון שקל לעומת כ-168.7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד ושיעורו מההכנסות עמד על כ-64.1% לעומת כ-64.3% ברבעון המקביל אשתקד. הירידה הקלה ברווח הגולמי נובעת בעיקר מהגידול היחסי בהכנסות פעילות מותגים בזכיינות מסך הכנסות החברה, המאופיינת בשיעור רווח גולמי נמוך יותר.

הרווח הגולמי במחצית הראשונה של שנת 2025 גדל בכ-6%, על אף השפעת מבצע ’עם כלביא’, והסתכם בכ-343.6 מיליון שקל לעומת כ-324.9 מיליון שקל במחצית המקביל אשתקד ושיעורו מההכנסות עמד על כ-59.5% לעומת כ-62.2% ברבעון המקביל אשתקד. הירידה בשיעור הרווח הגולמי נובעת בעיקר משינוי בתמהיל המוצרים וכן ירידה בהכנסות מעסקאות הגנה ומהגידול בפעילות מותגים בזכיינות, המאופיינת בשיעור רווח גולמי נמוך יותר. מנגד חל שיפור בשיעור הרווח הגולמי כתוצאה מירידה בעלויות ההובלה ומהתחזקות השקל.

הרווח התפעולי ברבעון השני הסתכם בכ-40.2 מיליון שקל לעומת כ-48.1 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד ושיעורו מההכנסות עמד על כ-15.3% לעומת כ-18.3% ברבעון המקביל אשתקד. הקיטון ברווח התפעולי ובשיעורו נובע בעיקר מהעלייה בשיעור ההוצאות התפעוליות מסך ההכנסות בשל מבצע ’עם כלביא’. העלייה בשיעור הוצאות מכירה ושיווק מסך ההכנסות, 46.9% ברבעון השני לעומת 44.2% ברבעון המקביל אשתקד, נובעת בעיקר מתקורות שהתקיימו בימים בהן לא התקיימה פעילות כתוצאה ממבצע ’עם כלביא’.

הרווח התפעולי במחצית הראשונה של שנת 2025 הסתכם בכ-82.9 מיליון שקל לעומת כ-90.9 מיליון שקל במחצית המקבילה אשתקד ושיעורו מההכנסות עמד על כ-14.3% לעומת כ-17.4% במחצית המקבילה אשתקד. הקיטון ברווח התפעולי ובשיעורו נובע בעיקר מהירידה בשיעור הרווח הגולמי ומהשפעת מבצע ’עם כלביא’ שהוביל לעלייה בשיעור ההוצאות התפעוליות מסך ההכנסות.

הרווח הנקי ברבעון השני הסתכם בכ-29 מיליון שקל לעומת כ-34.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח הנקי במחצית הראשונה של שנת 2025 הסתכם בכ-58.2 מיליון שקל לעומת כ-67.6 מיליון שקל במחצית המקבילה אשתקד.

ענת בוגנר מנכ"לית דלתא ישראל מותגים אמרה היום: "החברה ממשיכה להפגין חוסן, לצמוח ולהציג תוצאות טובות, המשקפות את האיתנות והגמישות של החברה ואת יכולתה להסתגל במהירות לשינויים. חרף תנאי שוק מאתגרים ומבצע ’עם כלביא’ שבמהלכו נסגרו חנויות החברה בכל רחבי הארץ ל-12 ימים, הצלחנו לשמור על יציבות בהכנסות וברווח הגולמי ברבעון השני לעומת הרבעון המקביל אשתקד, בעיקר עקב יציבות המכירות בחנויות הזהות ופתיחת חנויות של המותגים בזכיינות ובבעלות. בחודש יולי 2025 החברה הציגה גידול של כ-20% במכירות בחנויות זהות לעומת יולי אשתקד המעיד על המשך צמיחה מרשימה בפעילות לאחר מבצע ’עם כלביא.

"מתחילת השנה פתחנו 19 חנויות חדשות בכלל המותגים ובכוונתנו להמשיך להתרחב. מכירות המותגים Victoria’s Secret ו-Bath & Body Works, (שהושק באפריל 2024(צוברות תאוצה. לקבוצה תוכנית אסטרטגית מבוססת להמשך צמיחה ורווחיות בכל מותגיה בישראל ובמקביל, הקבוצה מקימה פעילות במרכז ובמערב אירופה עם זיכיון בלעדי של המותג Bath & Body Works ונכון למועד זה, חתמנו על שני הסכמי שכירות של חנויות בגרמניה אשר צפויות להיפתח במהלך המחצית הראשונה של שנת 2026. אנו רואים בידע ובניסיון שצברנו לאורך השנים מנוע לצמיחה ולהרחבת הפעילות הגלובלית בהתאם לאסטרטגיה שהתווינו.

"המומנטום החזק בפעילות האונליין נמשך. אתרי האונליין פעלו כסדרם ברבעון השני וצמחו בכ-28.6%. היום פועלים חמישה אתרי אינטרנט עצמאיים של המותגים דלתא, פיקס, ,Victoria’s Secret Panta Rei ו-Bath & Body Works. בסוף השנה בכוונתנו להשיק אתר אונליין נוסף של המותג Bath & Body Works באירופה".

תגובות לכתבה

הוסיפו תגובה

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש