ניר הורוביץ, מנכ"ל טרמינל איקס<br>קרדיט: דימה טליאנסקי
ניר הורוביץ, מנכ"ל טרמינל איקס קרדיט: דימה טליאנסקי

טרמינל איקס פרסמה דוחות כספיים לרבעון השני של השנה, אותו סיימה עם ירידה בשורה התחתונה בשל עלייה בהוצאות מימון.

הכנסות החברה ברבעון השני של 2025 הסתכמו בכ-133.6 מיליון שקל בהשוואה לכ-116.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-14.6% אשר נבע בעיקרו מגידול של כ-163% בהכנסות של האתרים העצמאיים כתוצאה מתוספת מכירות סטרונגפול אשר אוחדה לראשונה החל מ-28 ביולי, 2024 ומתוספת מכירות עדה לזורגן אשר אוחדה לראשונה החל מ-8 בדצמבר 2024 ומגידול של כ-4.4% בהכנסות מגזר טרמינל איקס.

העלייה במכירות נובעת בעיקר מגידול במספר הביקורים, ממוצע עסקה ומספר הלקוחות הפעילים, בקיזוז סגירת הפעילות ביוון וצמצום שטח חנות העודפים בחוצות המפרץ, מכירות אתר טרמינל איקס בנפרד ברבעון הנוכחי עלו בכ-9.8% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד.

הכנסות החברה במחצית הראשונה של 2025 גדלו בכ-9.2% והסתכמו בכ-246.5 מיליון שקל. הרווח הגולמי ברבעון השני של 2025 הסתכם בכ-64.9 מיליון שקל (48.5% מהמכירות) בהשוואה לכ-52.9 מיליון שקל (45.4% מהמכירות) ברבעון מקביל אשתקד, גידול של כ-22.7%.

הרווח הגולמי במגזר טרמינל איקס הסתכם בכ-50.5 מיליון שקל (44.5% מהמכירות) בהשוואה לכ-48.2 מיליון שקל (44.4% מהמכירות) ברבעון מקביל אשתקד. גידול זה נבע בעיקרו מגידול במכירות.

הרווח הגולמי במגזר אתרים עצמאיים הסתכם בכ-14.4 מיליון שקל (68.5% מהמכירות) בהשוואה לכ-4.7 מל’שקל (59.1% מהמכירות). גידול זה נבע בעיקרו מאיחוד סטרונגפול ועדה לזורגן. הרווח הגולמי במחצית הראשונה של 2025 עמד על כ-118.3 מיליון שקל (48.0% מהמכירות) בהשוואה לכ-100 מיליון שקל (44.3% מהמכירות) במחצית הראשונה אשתקד.

הרווח התפעולי לפני תשלום מבוסס מניות הסתכם ברבעון השני של 2025 בכ-12 מיליון שקל (9.0% מהמכירות) בהשוואה לכ-10.4 מיליון שקל (8.9% מהמחזור) ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-15.5%. שיפור זה נבע משיפור ברווחיות פעילות טרמינל איקס (הרווח התפעולי הסתכם בכ-10.4 מיליון שקל בהשוואה לכ-9.1 מיליון שקל אשתקד), שיפור שמקורו בשיפור מבנה העלויות וגידול בממוצע לעסקה.

הרווח התפעולי בפעילות אתרים עצמאיים הסתכם בכ-1.6 מיליון שקל לעומת 1.2 מיליון שקל אשתקד. העלייה ברווח התפעולי נובעת בעיקר מהגידול ברווח הגולמי, הירידה בשיעור הרווח התפעולי נובעת בעיקר מגידול בהוצאות שיווק ולוגיסטיקה, בין היתר בשל מעבר מחסנים ומהוצאות חד פעמיות.

הרווח התפעולי לפני תשלום מבוסס מניות הסתכם בתקופה הדו"ח בכ-20.7 מיליון שקל (8.4% מהמכירות) בהשוואה לכ-15.6 מיליון שקל (6.9% מהמכירות) בתקופה המקבילה אשתקד.

הרווח הנקי ברבעון השני הסתכם בכ-7.2 מיליון שקל בהשוואה לכ-7.9 מיליון שקל ברבעון מקביל אשתקד. הירידה ברווח הנקי מיוחסת ברובה להוצאות מימון שהתהוו לחברה בשל ירידת שער החליפין של הדולר.

הרווח הנקי במחצית הראשונה של השנה הסתכם בכ-13.3 מיליון שקל בהשוואה לכ-12.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

תגובות לכתבה

הוסיפו תגובה

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש