הירידה בביקושים מצד לקוחותיה של תפרון, המפתחת ומוכרת מוצרים ללא תפר בתחום ההלבשה, השפיעו לשלילה על תוצאותיה לרבעון השני של השנה, אך נראה בשוק חששו מהשפעה קשה יותר לקראת כניסת המכסים.
החברה שנסחרת לפי שווי של כ-76 מיליון דולר, סיכמה רבעון עם רווח נקי של 3.4 מיליון דולר, ואחרי הירידות שרשמה המניה, נראה כי מכפיל של 5.5 נראה אטרקטיבי.
החברה, שבין לקוחותיה אפשר למנות את Under Armour בתחום המותגים, ואת Wal-Mart בתחום הקמעונאות, רשמה ירידה של 12.3% בהכנסות ל-68.8 מיליון דולר ברבעון השני, וירידה של 17% בחציון ל-127 מיליון דולר, ברקע לקיטון של 32% במכירות תחום המותגים ושל 12% במכירות תחום הקמעונאות.
הרווח הגולמי ברבעון השני ירד ב-14.3% ל-14.6 מיליון שקל ברבעון השני, ויריד ב-21.5% במחצית הראשונה השנה ל-27.4 מיליון דולר.
שיעור הרווחיות הגולמית לא השתנה באופן מהותי אבל כן נרשמם שינוי בשיעורי הרווחיות הגולמי בין המגזרים.
הרווח התפעולי צנח ב-29% ל-4.8 מיליון דולר ברבעון השני, ובמחצית הראשונה צנח הרווח התפעולי ב-43.2% ל-8 מיליון דולר.
בשורה התחתונה, הרווח הנקי צנח ב-24.8% ל-3.39 מיליון דולר ברבעון השני, ובמחצית הראשונה השנה צנח ב-40.5% ל-5.2 מיליון דולר.