פריון (סימול: PERI) פרסמה היום (ב’) את הדוחות הכספיים לרבעון השני של השנה, לצד השקת פתרון Performance CTV האפשר להריץ קמפיינים מבוססי ביצועים על גבי פלטפורמות סטרימינג מובילות.
ההכנסות ברבעון השני של 2025 ירדו בכ-5% והסתכמו בכ-103.0 מיליון דולר, לעומת כ-108.7 מיליון דולר ברבעון המקביל לשנת 2024 - מעל תחזיות השוק שצפו הכנסות בטווח של 94 עד 102.4 מיליון דולר.
הכנסות מפתרונות פרסום עלו בכ-8% לעומת הרבעון המקביל אשתקד והיוו כ-78% מסך ההכנסות, בעיקר בזכות עלייה של כ-35% בהכנסות מפרסום דיגיטלי חוץ ביתי (DOOH) ועלייה של כ-5% בערוץ ה-WEB שלנו, אשר קוזזו חלקית על ידי ירידה של כ-5% בהכנסות CTV.
ההכנסות מפעילות ה Search ירדו בכ-35% לעומת הרבעון המקביל אשתקד והיוו כ-22% מההכנסות, בעקבות השינויים ש Microsoft Bing יישמה ב-2024.
עלויות רכישת מדיה הסתכמו בכ-55.4 מיליון דולר, (כ-54% מההכנסות) ברבעון השני של 2025, לעומת כ-58.9 מיליון דולר (54% מההכנסות) ברבעון השני של 2024.
ההפסד הנקי על בסיס GAAP קטן ב-44% והסתכם בהפסד של 3.5 מיליון דולר ברבעון השני של 2025, לעומת הפסד של 6.2 מיליון דולר ברבעון השני של 2024.
הרווח הנקי על בסיס non-GAAP הסתכם ב-12.0 מיליון דולר, או 12% מההכנסות, ברבעון השני של 2025, לעומת 13.4 מיליון דולר, או 12% מההכנסות, ברבעון השני של 2024.
ה-EBITDA המתואם ברבעון השני של 2025 הסתכם ב-7.1 מיליון דולר, או 7% מההכנסות ו-15% מהרווח ex-TAC, לעומת 7.7 מיליון דולר, או 7% מההכנסות ו-15% מההכנסות בניכוי עלויות מדיה ברבעון המקביל אשתקד. התאמה בין הכנסות מפעילות GAAP לבין EBITDA מתואם מופיעה בהמשך.
תזרים המזומנים התפעולי הסתכם ב-21.3 מיליון דולר ברבעון השני של 2025, לעומת תזרים שלילי של 20.5 מיליון דולר ברבעון השני של 2024. התזרים ברבעון זה כולל כ-8 מיליון דולר שנגבו מלקוחות במהלך חודש אפריל 2025, לאחר שנדחו ממועד התשלום המקורי במרץ 2025.
נכון ל-30 ביוני 2025, יתרת המזומנים, הפיקדונות לטווח קצר וניירות הערך הסחירים, הסתכמו בכ-318.5 מיליון דולר, לעומת כ-373.3 מיליון דולר ב-31 בדצמבר 2024.
על סמך הציפיות הנוכחיות, החברה מאשררת את תחזיותיה לשנת 2025: הכנסה שנתית בין 430 ל-450 מיליון דולר, בטווח תחזיות השוק; EBITDA מתואם6 בין 44 ל-46 מיליון דולר; יחס EBITDA מתואם6 להכנסה בניכוי עלויות מדיה צפוי להסתכם בכ-22% (אמצע הטווח).
מנכ"ל פריון, טל יעקובסון: " השקנו את פתרון Performance CTV, המחזק משמעותית את היצע הפתרונות שלנו כחלק מפלטפורמת Perion One, ומאפשר להריץ קמפיינים מבוססי ביצועים על גבי פלטפורמות סטרימינג מובילות. עם התחזקות המעבר של מפרסמים בשוק ה-CTV לפתרונות מבוססי ביצועים, אנו מאמינים שפתרון זה מחזק את הצעת הערך שלנו ללקוחות באופן משמעותי. ההתרחבות לשוק הקוריאני, כמו גם שותפויות חדשות באירופה, מהוות צעד חשוב נוסף במימוש אסטרטגיית הצמיחה הגלובלית של החברה בשווקים חדשים וקיימים ומשקפות את האמון שמביעות חברות מובילות בתעשייה בטכנולוגיה שלנו."
"בעוד שנת 2025 היא שנה של מעבר ושינוי עבור פריון , הביצועים הפיננסיים והעסקיים שלנו מהווים צעד משמעותי נוסף בדרכנו לבסס את פריון כפתרון כולל אחד עבור מותגים, סוכנויות וקמעונאים, ולהפוך לפלטפורמה המועדפת על סמנכ״לי שיווק (CMOs) המחפשים שקיפות, יעילות וביצועים מדידים בערוצי הפרסום הדיגיטליים".