מניית לייבפרסון (LivePerson), שנסחרת בנאסד"ק תחת הסימול LPSN, זינקה היום בכ-37% במסחר בתל אביב, בעקבות דיווח מעבר לים על חיזוק השותפות של החברה עם Google Cloud - שיתוף פעולה שמתמקד בטכנולוגיות מתקדמות של בינה מלאכותית (AI).
לייבפרסון, שמפתחת פלטפורמה לניהול תקשורת עם לקוחות, מסרה כי שיתוף הפעולה יאפשר לשפר משמעותית את חוויית השירות – דרך כלים חכמים שיאפשרו ללקוחות לקבל מענה מהיר, מדויק ואישי יותר.
לדברי מנכ"ל החברה, ג’ון סבינו: "ההרחבה של השותפות עם Google Cloud היא צעד חשוב עבורנו. השילוב של ה-AI החדשני של גוגל בפלטפורמה שלנו מאפשר לעסקים לנהל שיחות עם לקוחות בצורה חכמה, צפויה ואנושית יותר."
אז מה כולל שיתוף הפעולה החדש?
עזרה חכמה לנציגי שירות: הסוכנים יקבלו בזמן אמת הצעות למענה, בעזרת ניתוח אוטומטי של השיחה.
שיפור המסע של הלקוח: שילוב טכנולוגיית Gemini של גוגל עם כמויות ענק של נתונים יאפשר להבין טוב יותר את רגשות הלקוחות ולהתאים להם את השירות בצורה אישית ודינמית.
חיבור פשוט למודלים שונים של בינה מלאכותית: המערכת תוכל לעבוד עם כמה סוגים של מודלים (לא רק של גוגל), כדי להתאים את הפתרון הנכון לכל מצב.
הקמה מהירה של "נציגים אוטומטיים": עסקים יוכלו להשיק נציגים מבוססי AI שמתנהגים בהתאם לאופי המותג שלהם – בלי צורך בכתיבת קוד.
שמירה על שקיפות ואבטחה: החברה תציע מנגנונים שיבטיחו שימוש אחראי ובטוח ב-AI.
זמינות במרקטפלייס של גוגל: הפלטפורמה של לייבפרסון תושק בקרוב גם בחנות האפליקציות של Google Cloud, מה שיקל על חברות נוספות להתחבר אליה.
למרות העלייה החדה במניה, נכון לעכשיו לייבפרסון טרם פרסמה דיווח רשמי למשקיעים בשוק ההון המקומי, דבר שעשוי לעורר שאלות לגבי השקיפות שלה כלפי כלל בעלי המניות.