מנייתה של ספוטיפיי צונחת בכ-8% במסחר המוקדם בוול סטריט לאחר שהחברה החמיצה את תחזיות השוק ברבעון השני.
התוצאות מגיעות לאחר עלייה מרשימה של 120% במניה במהלך השנה האחרונה, כאשר המניה התאוששה מהשפל ב-2022 הודות להעלאות מחירים, קיצוצות בעלויות והתלהבות המשקיעים מבינה מלאכותית ופרסום.
ספוטיפיי דיווחה על הכנסות של 4.19 מיליארד אירו (4.86 מיליארד דולר) ברבעון השני, נמוכות מהציפיות של האנליסטים ל-4.27 מיליארד אירו, אם כי גבוהות מ-3.81 מיליארד אירו בתקופה המקבילה אשתקד. החברה רשמה הפסד מתואם של 0.42 אירו (0.49 דולר) למניה, הרבה מתחת לתחזיות לרווח של 1.97 אירו, וירידה לעומת רווח של 1.33 אירו למניה ברבעון השני של 2024.
ספוטיפיי פרסמה תחזית לרבעון הבא בקשר למשתמשים פעילים חודשיים (MAUs) של 710 מיליון, מעל הציפיות של האנליסטים ל-707 מיליון. ברבעון השני, מספר המשתמשים החודשי (MAUs) עלה ב-11% משנה לשנה ל-696 מיליון, גבוה מההערכות של 689 מיליון. מנויי הפרימיום צמחו ב-12% ל-276 מיליון, בעוד שמשתמשים הנתמכים בפרסומות עלו ב-10% ל-433 מיליון - שניהם מעל הציפיות.
פולאריס (סימול: PII) מזנקת במעל 5% במסחר המוקדם לאחר שדיווחה על הפסד של 79.3 מיליון דולר ברבעון השני. על בסיס למניה, החברה שבסיסה במדינה, מינסוטה, דיווחה על הפסד של 1.39 דולר למניה. הרווחים, לאחר התאמה לעלויות פגיעה בנכסים ועלויות הפחתה, היו 40 סנט למניה - מעל לתחזיות האנליסטים בוול סטריט שצפו לרווח של 5 סנט למניה.
יצרנית רכבי השטח דיווחה על הכנסות של 1.85 מיליארד דולר בתקופה, שהיו גם הן מעל התחזיות של וול סטריט. שלושה אנליסטים שנסקרו על ידי Zacks צפו ל-1.74 מיליארד דולר.
לרבעון השלישי פולאריס ציינה כי היא מצפה להכנסות בטווח של 1.6 מיליארד דולר עד 1.8 מיליארד דולר.