רמי לוי<br>קרדיט: יח"צ
רמי לוי קרדיט: יח"צ

חברת ישראייר שבשליטת רמי לוי, דיווחה הבוקר (ג’) לבורסה על גיבוש הבנות עקרוניות בקשר עם מועדון רמי לוי, לפיו ישראייר תעופה ותיירות, החברה הבת, תיכנס כשותפה בחברת המועדון של רמי לוי.

חברת המועדון מפעילה מועדון לקוחות בשיתוף ובבעלות של רמי לוי שיווק השקמה (80%) וישראכרט (20%) שנרכשה על ידי קבוצת דלק של יצחק תשובה.

במסגרת ההבנות, ישראייר תרכוש 20% ממניות חברת המועדון בתמורה ל-40 מיליון שקל, מה שמשקף לחברת המועדון שווי של 200 מיליון שקל.

לאחר העסקה, האחזקות של רמי לוי וישראכרט ידוללו ל-64% ו-16%, בהתאמה.

ישראייר תעופה תתקשר עם חברת המועדון בהסכם ל-8 שנים שיכלול הצעות ערך לחברי המועדון באמצעות הטבות בשירותי תעופה מצדה, לצד הטבות ברשת החנויות רמי לוי.

הכרטיס החדש, שייקרא ’סופרפליי’, צפוי להתחרות ישירות בכרטיס המוביל כיום בענף - פלייקארד של אל על.

על פי ישראייר, הכרטיס יציע יחס המרה אטרקטיבי במיוחד, לצד מגוון רחב של הטבות בלעדיות בתחומי התיירות והנופש.

במסגרת ההסכם, ישראייר תתחייב לשמור מקומות על כל טיסה הנמכרת לציבור, ובפרט תעמיד כמות משמעותית של מושבים בעונות השיא, בדגש על חודשי הקיץ - יולי ואוגוסט.

היעד של ישראייר, על פי החברה, הוא להגיע ל-300 אלף כרטיסים פעילים עד סוף 2026, שישמשו מנוע צמיחה נוסף ליעד הטסת כ-2.5 מיליון נוסעים בשנת 2026.

מישראייר נמסר: "כרטיס סופרפליי יאפשר לנו להרחיב את מערכת היחסים עם הלקוח הישראלי מעבר לכרטיס הטיסה – אל חוויית תיירות כוללת, נגישה, ומשתלמת. זהו מהלך אסטרטגי שישנה את מפת הנאמנות בענף".

תגובות לכתבה

הוסיפו תגובה

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש