חברת בלדי, העוסקת בייבוא, ייצור ועיבוד מוצרי מזון, ובפרט מוצרי בשר, סיכמה את הרבעון הראשון של 2025 עם זינוק חד של כ-51% בהכנסות לכ-395 מיליון שקל, לעומת כ-260.6 מיליון בתקופה המקבילה בשנת 2024.
מנייתה של החברה שהונפקה בינואר 2025 עולה כעת בבורסה בתל אביב בכ-8.5% לשיא מההנפקה.
הרווח הגולמי ברבעון הראשון עלה בכ-60% לכ-79 מיליון שקל (20% מההכנסות), בהשוואה לכ-49 מיליון שקל (כ-19% ההכנסות) ברבעון המקביל בשנת 2024. העלייה ברווח הגולמי ובשיעור הרווח הגולמית נובעת מהעלייה האמורה בהכנסות, לצד התמתנות של עליית המחירים בחומרי גלם ובעלויות נלוות ליבוא. יחד עם זאת, החברה בסה"כ שומרת על יציבות ברווחיות הגולמית, שעמדה על כ-21% בשנת 2024 כולה.
מגזר הלוגיסטיקה הציג לראשונה רווח תפעולי של כ-5.4 מיליון שקל לעומת הפסד כ-6.1 מיליון שקל בתקופה המקבילה, שנבע בעיקר מסגירת המרלו"ג בבאר טוביה והתחלת צריכה כמעט מלאה מהמרלו"ג בתימורים.
הרווח התפעולי ברבעון הראשון של 2025 עלה בכ-84% לכ-41 מיליון שקל (כ-10.4% מההכנסות), לעומת כ-22 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2024 (8.5% מההכנסות). הגידול ברווח התפעולי נובע בעיקר מהתייעלות בהוצאות התפעול. בשנת 2024 כולה עמד שיעור הרווח התפעולי על כ-11.6%.
הרווח הנקי לרבעון הראשון של 2025 עלה לכ-30.3 מיליון שקל, לעומת כ-14.7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
ה-EBITDA ברבעון הראשון של 2025 עלה לכ-47 מיליון שקל, לעומת כ-29 מיליון שקל ברבעון הראשון בשנת 2024.
ההון העצמי של החברה נכון לסוף הרבעון הראשון של 2025 הסתכם לכ-430 מיליון שקל (42% מהמאזן), לעומת כ-156 מיליון שקל נכון לסוף הרבעון המקביל בשנת 2024, וכ-212.5 מיליון בסוף 2024. הגידול בהון נובע מהרווח בתקופה, וכן מהנפקת מניות בהיקף של כ-200 מיליון שקל שביצעה החברה בינואר 2025, עת הפכה לחברה ציבורית.
בלדי היא חברה משפחתית העוסקת בייבוא, ייצור ועיבוד מוצרי מזון, ובפרט מוצרי בשר. קבוצת בלדי החלה את דרכה כאיטליז משפחתי בשוק הכרמל בתל אביב, שהוקם בשנת 1916 על-ידי סב המשפחה, שלמה דהבני. הקבוצה עוסקת בשלושה תחומי פעילות עיקריים: ייצור מוצרי מזון במפעלי הקבוצה, סחר בשוק המקומי לרבות ייבוא, ולוגיסטיקה. בלדי החלה להיסחר בבורסת תל אביב באוקטובר 2024 כאשר הנפיקה אג"ח לציבור. יו"ר הקבוצה הוא ארז דהבני ומנכ"ל הקבוצה הוא אורן נגר.
אורן נגר, מנכ"ל בלדי: "אנחנו מסכמים את הרבעון הראשון של שנת 2025 עם תוצאות טובות, הכוללות גידול בהכנסות וברווח הנקי. תוצאות אלו משקפות את המשך מגמת הצמיחה של החברה והעמקת פעילותה בשווקי היעד. בין היתר, הצגנו ברבעון צמיחה בפעילות מול לקוחות קיימים מהשוק הקמעונאי, לצד התקשרויות עם לקוחות חדשים, ואנו פועלים להמשך מגמה זו, על בסיס פעילותינו לאורך כל שרשרת הערך."