קבוצת גלוברנדס דיווחה על התוצאות הכספיות לרבעון הראשון, שאותו סיימה עם ירידה בהכנסות לאור עליית מחירים.
הכנסות החברה בניכוי מסי קנייה ברבעון הראשון הסתכמו בכ-183.9 מיליון שקל, בהשוואה להכנסות נטו ברבעון המקביל אשתקד שהסתכמו בכ-185.3 מיליון שקל.
ההכנסות נטו ממכירת מוצרי עישון ברבעון הראשון הסתכמו בכ-146 מיליון שקל, לעומת הכנסות הרבעון המקביל אשתקד שהסתכמו בכ-148 מיליון שקל, השינוי נובע מצמצום במכירות לאור עליית מחירים.
ההכנסות נטו ממכירת ממתקים וחטיפים הסתכמו בכ-23 מיליון שקל, לעומת להכנסות הרבעון המקביל אשתקד, אשר עמדו על כ-24 מיליון שקל.
ההכנסות נטו ממכירות מוצרי איכות חיים ברבעון הראשון הסתכמו בכ-15 מיליון שקל בהשוואה להכנסות הרבעון המקביל אשתקד אשר הסתכמו ב-13.5 מיליון שקל (במגזר זה נעשה סיווג מחדש מחישוב לפי הכנסות ברוטו לחישוב לפי עמלות נטו בלבד).
הרווח הגולמי ברבעון הראשון הסתכם בכ-59.6 מיליון שקל, בהשוואה לרווח הגולמי ברבעון המקביל אשתקד, אשר הסתכם בכ-59.1 מיליון שקל.
הרווח התפעולי ברבעון הראשון עמד על כ-25 מיליון שקל, בהשוואה לרווח תפעולי של כ-26.2 מיליון שקל, ברבעון המקביל אשתקד.
הוצאות המימון נטו הסתכמו ברבעון הראשון בכ-3.8 מיליון שקל, וזאת לעומת הוצאות מימון נטו של כ-3.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. העלייה בהוצאות המימון נובעת בעיקר מגידול ביתרות האשראי המנוצלות במקביל לצרכי הפעילות השוטפת ועליית מחירי מוצרי העישון.
הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות ברבעון הראשון של 2024 הסתכם בכ-17 מיליון שקל, זאת לעומת רווח של 18.1 ברבעון הראשון של 2024.
תזרים המזומנים שנבעו מפעילות שוטפת ברבעון הראשון של 2025 הסתכם ב-118.5 מיליון שקל.
דירקטוריון החברה החליט על חלוקת דיבידנד בסך של 28 מיליון שקל לבעלי המניות , וזאת בהמשך לחלוקה מצטברת בסך 57 מיליון שקל בשנת 2024.