אלי אדדי, מנכ"ל קבוצת סלקום<br>קרדיט: רמי זרנגר
אלי אדדי, מנכ"ל קבוצת סלקום קרדיט: רמי זרנגר

חברת התקשורת סלקום פרסמה היום (ד’) את הדוחות הכספיים לרבעון הראשון של השנה, אותו סיימה עם עלייה במכירות ציוד קצה בניגוד למתחרות, מ-283 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד ל-307 מיליון שקל ברבעון הראשון השנה. מדובר בעלייה של 8.5% בהכנסות מציוד קצה.

הכנסות בנטרול קש"ג: הכנסות החברה בנטרול קש"ג ברבעון הנוכחי הסתכמו בסך של 1.065 מיליארד שקל לעומת סך של 1.042 מיליארד שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של 23 מיליון שקל.

ההכנסות משירותי הסלולר בנטרול קש"ג ברבעון הנוכחי הסתכמו ב-410 מיליון שקל לעומת 381 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, עלייה של 7.6%, שעיקרה כתוצאה מגידול בהכנסות מחבילות וכן גידול בהכנסות מרומינג, בין היתר מהתמתנות השפעות המלחמה.

הכנסות משירותים במגזר נייח: ההכנסות משירותים במגזר הנייח הסתכמו בסך של 338 מיליון שקל, לעומת 334 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של 4 מיליון שקל. העלייה נובעת בין היתר מגידול בהכנסות משירותי אינטרנט וטלוויזיה שקוזזו חלקית מקיטון בהכנסות ממפעילים בינלאומיים.

הרווח התפעולי של החברה ברבעון הנוכחי הסתכם בסך של 110 מיליון שקל לעומת 47 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, זינוק של כ-134%.

החברה סיימה את הרבעון עם תזרים מזומנים פנוי אשר הסתכם בסך של- 94 מיליון שקל לעומת 59 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, זינוק של כ-60%, הנובע בין היתר משיפור הפעילות השוטפת של החברה ושיפור בהון החוזר.

EBITDA Adjusted של החברה לתקופת הדוח הסתכם בסך של 349 מיליון שקל, לעומת 302 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, עלייה של כ-15.6%, שעיקרה בגידול בהכנסות ועלייה ברווח הגולמי והתפעולי.

הרווח הנקי של החברה ברבעון הנוכחי הסתכם בסך של 60 מיליון שקל, לעומת רווח בסך של 7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-760%. מדובר בשיא של עשור ברווח הנקי הרבעוני של החברה. הרווח ברבעון המקביל כלל הפרשה בסך של כ-27 מיליון שקל בגין מענקים חד פעמיים במסגרת חתימה על הסכם קיבוצי חדש.

העלייה ברווח הנקי נבעה בין היתר מעלייה בהכנסות משירותים במגזר הנייד בגין חבילות ומהכנסות רומינג, בין היתר מהתמתנות השפעות המלחמה, לצד עלייה בהכנסות מאינטרנט וטלוויזיה במגזר הנייח.

אלי אדדי, מנכ"ל סלקום: "סלקום מציגה רבעון עם ביצועים חזקים ובהם שיא של עשור ברווח הנקי ובהכנסות מציוד קצה במגזר הנייד, תזרים מזומנים גבוה וגידול בהכנסות משירותי נייד ונייח, תוצר של עבודה מאומצת ומיקוד בביצועים שמשפרים את מדדי הרווחיות. נמשיך למנף את החוזקות שלנו ולפתח את מנועי הצמיחה המרכזיים של הקבוצה. זאת, תוך שיפור חווית הלקוח וביסוס יתרונותינו בעולמות השירות לצד טרנספורמציה דיגיטלית ועם רשת ה-5G הגדולה והמהירה בישראל, על מנת להעניק את הערך הגבוה ביותר למיליוני לקוחותינו, כחלק מהאסטרטגיה שלנו להמשיך בהובלת השוק כחברת התקשורת המובילה בישראל."

תגובות לכתבה

הוסיפו תגובה

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש