טל יעקובסון, מנכ"ל פריון<br>קרדיט: יח"צ
טל יעקובסון, מנכ"ל פריון קרדיט: יח"צ

פריון נטוורק (סימול: PERI), המספקת פתרונות טכנולוגיים בתחום הפרסום הדיגיטלי, הודיעה היום על רכישת Greenbids, פלטפורמת בינה מלאכותית חדשנית המפתחת אלגוריתמים יעודיים לייעול קמפיינים פלטפורמות סגורות (Walled gardens) כמו יוטיוב, פייסבוק, אינסטגרם, וכן בפלטפורמות מפרסמים מובילות כמו Google DV360 ו-The Trade Desk. זאת תמורת 65 מיליון דולר.

הטכנולוגיה של Greenbids יוצרת אלגוריתמים ייעודיים מבוססי בינה מלאכותית לאופטימיזציה מירבית של קמפיינים פרסומיים המותאמים במיוחד לכל מותג ולמדדי הביצוע הספציפיים שלו. כך היא מבטיחה שההשקעות במדיה יהיו יעילות יותר, מוכוונות תוצאות וניתנות למדידה. בנוסף לשיפור תוצאות הקמפיינים, הפלטפורמה גם מעניקה למותגים שליטה גבוהה יותר ושקיפות מלאה לגבי אופן ניצול התקציב. Greenbids מביאה עימה בסיס לקוחות חזק וצומח, הכולל מעל 80 מותגים שכבר משתמשים בפלטפורמה, בהם Spotify, פורד ו-Accor.

בתוך כך, פריון פרסמה את הדוחות הכספיים שהצביעו על ירידה בפרמטרים אך החברה העלתה תחזיות להמשך. פריון צופה הכנסות של 430-450 מיליון דולר ב-2025, זאת לעומת תחזיות השוק שצפו רווח בטווח של 403-416 מיליון דולר ב-2025.

את הרבעון הראשון השנה סיימה פריון עם הכנסות של 89.3 מיליון דולר, ירידה של 43% לעומת ההכנסות ברבעון הראשון אשתקד, אך מעל ציפיות השוק להכנסות של 88 מיליון דולר. הרווח למניה הסתכם ב-11 סנט, קרוב לטווח העליון של התחזיות בשוק (9-12 סנט למניה).

"הפתיחה החזקה של השנה מעידה על יישום אסטרטגיה נכונה אשר בנויה לתת מענה לבסיס לקוחות הולך וגדלו״, אמר מנכ״ל פריון , טל יעקובסון. ״מנועי הצמיחה המרכזיים שלנו - פרסום דיגיטלי חוץ ביתי, טלוויזיות חכמות ומדיה קמעונאית - השיגו שיפור ניכר בהשוואה לאשתקד. בעזרת הצוות הניהולי המוביל של החברה, אנו ממוקדים בהשגת הזדמנויות צמיחה ונתח שוק תוך הרחבת ההיצע של פלטפורמת Perion One. אני מאמין כי שנת 2025 תביא עמה התפתחויות משמעותיות עבור פריון , כאשר אנו מעשירים בהדרגה את המרכיבים החשובים ליכולותינו הקיימות באמצעות רכישות אחראיות ומיקוד מאמצי המחקר והפיתוח בפתרונות מבוססי בינה מלאכותית.״

יעקובסון הוסיף: "מוקדם יותר היום הודענו על רכישת Greenbids, המספקת פתרונות בינה מלאכותית למותגים מובילים. מינוף היכולות האלגוריתמיות ייעודיות של Greenbids תאפשר לנו להרחיב את השוק הפוטנציאלי הכולל (TAM) של החברה, במיוחד בתוך ’מערכות סגורות’ (Walled Gardens) כגון רשתות חברתיות, ולהשיג עמדה טובה יותר בשוק הפרסום מבוסס הביצועים המתאפיין בצמיחה גבוהה. כשותפה מהימנה של כמה ממותגי הצריכה וסוכנויות הפרסום הידועים בעולם, אנו מאמינים כי פלטפורמת Perion One תיצור הזדמנויות משמעותיות להרחבת יכולות שימור הלקוחות שלנו, להשגת חוזים לתקופה ארוכה יותר, לרכישת לקוחות בקנה מידה גדול יותר, והגדלת ההכנסה החוזרת ללקוח וכתוצאה מכך למבנה עסקי יעיל יותר."

תגובות לכתבה

הוסיפו תגובה

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש

  • 3
    צפוי

    מה יעשו עם כל הכסף הם הבינו שמנועי הצמיחה הישנים לא עובדים אז הולכים קונים חדשים שיעשו את העבודה
    למעבר להודעה בפורום לחץ כאן

    • ofeki
    • 13/05/2025 17:10
  • 2
    אכן, לא תאמין כמה ומה AI יכול לעשות

    הרבה תפקידים הפכו למיותרים, מלבד התוויית והנחיות, פיקוח והסקת מסקנות מהפעילות.
    למעבר להודעה בפורום לחץ כאן

    • sargent
    • 13/05/2025 15:58
  • 1
    65 מיליון לחברת AI, לקמפיין? נשמע לי חשוד

    ויותר מיזה המון כסף , על AI שאדם אחד יכול לעשות עם ..AI בלי צורך ב"חברה".. ואללה לא יודע.
    למעבר להודעה בפורום לחץ כאן

    • wildstar
    • 13/05/2025 15:35