קבוצת התקשורת פרטנר דיווחה היום (ג’) על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון לשנת 2025, אותו סיימה עם צמיחה של 16% ברווח הנקי ל-64 מיליון שקל בהשוואה לרבעון המקביל, גידול של 9% ברווח התפעולי ל-94 מיליון שקל ותזרים מזומנים חופשי חיובי של 104 מיליון שקל.
ההכנסות בנטרול דמי קש"ג הסתכמו ב-771 מיליון שקל, גידול של כ-1% בהשוואה ל-764 מיליון שקל ברבעון המקביל, שקוזז מסיום הכרה בהכנסות נדחות מהוט מובייל. ההכנסות הסתכמו ב-810 מיליון שקל, ירידה של כ-4% בהשוואה ל-845 מיליון שקל ברבעון המקביל, שהושפעה בעיקר מירידה בהכנסות מדמי קש"ג (קישור גומלין), כתוצאה מהרפורמה להפחתת תעריפי הקש"ג שהחלה ביוני 2023.
ההכנסות משירותים בנטרול דמי קש"ג הסתכמו ב-630 מיליון שקל, גידול של כ-4% בהשוואה ל-605 מיליון שקל ברבעון המקביל, שקוזז חלקית על-ידי סיום ההכרה בהכנסות נדחות מהוט מובייל. ההכנסות משירותים הסתכמו ב-670 מיליון שקל, קיטון של כ-2% בהשוואה ל-686 מיליון שקל ברבעון המקביל, שנבע בעיקר מירידה בהכנסות מדמי קש"ג כאמור.
ההכנסות ממכירת ציוד הסתכמו ב-140 מיליון שקל, קיטון של כ-12% בהשוואה ל-159 מיליון שקל ברבעון המקביל.
הרווח התפעולי הסתכם ב-94 מיליון שקל, גידול של כ-9% בהשוואה ל-86 מיליון שקל ברבעון המקביל, שקוזז בחלקו על ידי סיום ההכרה בהכנסות נדחות מהוט מובייל ועלייה בהוצאות אגרות תדרים.
הרווח הנקי הסתכם ב-64 מיליון שקל, צמיחה של כ-16% בהשוואה ל-55 מיליון שקל ברבעון המקביל.
ה-EBITDA המתואם הסתכם ל-286 מיליון שקל, גידול של כ-2% בהשוואה ל-281 מיליון שקל ברבעון המקביל. תזרים מזומנים חופשי מתואם הסתכם ב-104 מיליון שקל, בהשוואה לתזרים שלילי של 24 מיליון שקל ברבעון המקביל.
חוב פיננסי נטו הסתכם ב-394 מיליון שקל, בהשוואה ל-542 מיליון שקל ברבעון המקביל. בחודש מאי 2025, אישררה Standard & Poor’s Maalot Ltd ("מעלות") דירוג ilAA- באופק יציב (STABLE) לחברה ולסדרות האג"ח שלה.
מצבת מנויי הסלולר של החברה הסתכמה בכ-2.632 מיליון (כ-94% מנויי פוסט-פייד), גידול של אלף מנויים בהשוואה לרבעון קודם. מצבת מנויי דור 5 משלמים הסתכמה בכ-638 אלף. החברה ממשיכה בשדרוג לקוחותיה לרשת החדשה והמתקדמת Private 5G.
הכנסה חודשית ממוצעת למנויי סלולר (ARPU) בנטרול דמי קש"ג הסתכמה ב-42 שקל, עלייה של שקל בהשוואה לרבעון מקביל.
שיעור הנטישה של מנויי הסלולר הסתכם ל-4.9%, בהשוואה ל-5% ברבעון המקביל.
מצבת מנויי הסיבים האופטיים הסתכמה ב-446 אלף, צמיחה של 11 אלף מנויים בהשוואה לרבעון קודם. פרטנר היא הספקית בעלת היצע הסיבים הרחב בישראל, היחידה עם היכולת להציע שירות סיבים בכל משק בית בו קיימת תשתית סיבים (פוטנציאל של כ-2.8 מיליון משקי בית), הודות לתשתית עצמאית שפרסה והסכמים שחתמה עם חברות תשתית אחרות.
מצבת מנויי האינטרנט (סיבים ונחושת) הסתכמה ב-480 אלף, גידול של 6 אלף מנויים בהשוואה לרבעון קודם. כ-93% מכלל המנויים מחוברים לסיבים אופטיים.
הכנסה חודשית ממוצעת למנויי אינטרנט (ARPU) הסתכמה ב-92 שקל, עלייה של שקל לעומת רבעון קודם.
מצבת מנויי הטלוויזיה הסתכמה ב-200 אלף, ירידה של 3 אלף מנויים בהשוואה לרבעון קודם. בחודשים הקרובים ישודרג משמעותית שירות פרטנר TV עם אפליקציה חדשה והיצע תכנים רחב הרבה יותר.
אבי גבאי , מנכ"ל קבוצת פרטנר: "הדוחות משקפים את מימוש התוכניות שלנו להשבחת החברה בכל תחומי הפעילות. לאחר שביססנו רשת סלולר מתקדמת ותשתית סיבים רחבה, פנינו לשדרוג משמעותי בשירות הטלוויזיה, שיעניק ללקוחות שלנו חוויה טובה הרבה יותר ובמודל כלכלי נכון ובריא לחברה".
מירי תקוטיאל, סמנכ"לית כספים, קבוצת פרטנר: "תוצאות הרבעון הראשון מצביעות על שיפור ברווחיות ובשולי הרווח. השיפור האמור, יחד עם צמיחה בהכנסות המגזר הנייח וירידה בצרכי ההשקעות ההוניות השתקפו בעליה משמעותית בתזרים החופשי, שהסתכם הרבעון בכ-104 מיליון שקל".