גולף פרסמה הבוקר (ג’) את הדוחות הכספיים לרבעון הראשון של השנה, אותו סיימה עם עלייה ברווח ובהכנסות.
מכירות הקבוצה ברבעון הראשון הסתכמו בכ-230.2 מיליון שקל, לעומת כ-200.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-15%. העלייה במכירות נבעה בעיקר מגידול בביקוש למוצרי החברה בשל הצעות ערך אטרקטיביות שניתנו ללקוחות בחנויות ובאתרי הסחר של החברה.
הפדיון הממוצע למ"ר בחנויות זהות ברבעון הראשון הסתכם בכ-1,297 שקל, לעומת כ-1,168 שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-11%.
מכירות מגזר אופנת ההלבשה ברבעון הראשון הסתכמו בכ-105.2 מיליון שקל, לעומת כ-98.2 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח במגזר אופנת ההלבשה ברבעון הראשון הסתכם בכ-6.5 מיליון שקל, לעומת כ-5.7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
מכירות מגזר אופנת הבית ברבעון הראשון הסתכמו בכ-125 מיליון שקל, לעומת כ-102.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח במגזר אופנת הבית ברבעון הראשון הסתכם בכ-8.2 מיליון שקל, לעומת כ-3.7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח הגולמי ברבעון הראשון הסתכם בכ-132.2 מיליון שקל (כ-57.4% מהמכירות), לעומת כ-116.7 מיליון שקל (כ-58.2% מהמכירות) ברבעון המקביל אשתקד. הירידה בשיעור הרווח הגולמי נבעה בעיקר מגידול בשיעור ההנחות.
הרווח התפעולי השוטף (לפני הכנסות והוצאות אחרות) ברבעון הראשון הסתכם בכ-12.1 מיליון שקל, לעומת כ-9.9 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-22%.
ה-EBITDA המתואם ברבעון הראשון הסתכם בכ-12.7 מיליון שקל, לעומת כ-9.7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ-31%.
הוצאות המימון, נטו ברבעון הראשון הסתכמו בכ-8.5 מיליון שקל, לעומת כ-3.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הגידול נובע בעיקר מעלייה בהוצאות ריבית חכירת המרכז הלוגיסטי החדש בקיסריה, שהחל לפעול בתחילת השנה, וכן מירידה ברווחי תיק ההשקעות של החברה.
הרווח הנקי ברבעון הראשון הסתכם בכ-6.3 מיליון שקל, לעומת כ-5.9 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
מקורות המימון והנזילות - נכון ל-31.03.2025 לחברה עודף פיננסי (נטו) של כ-1 מיליון שקל, לעומת כ-36 מיליון שקל נכון ל-31.03.2024.
דיבידנד – החברה מדווחת על חלוקת דיבידנד של כ-10 מיליון שקל לבעלי המניות, בהמשך לדיבידנד של כ-20 מיליון שקל שהוכרז וחולק בחודש מרץ 2025.
אייל גרינברג, מנכ"ל קבוצת גולף ומנהל העסקים הראשי שלה מסר: "אנו מסכמים את הרבעון הראשון לשנת 2025 עם גידול במכירות ויציבות ברווח הנקי, בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. הצלחתנו להמשיך ולהציג רווחיות רבעונית רציפה, על אף שמדובר ברבעון חורף עמוס מבצעים והנחות, ולמרות עיתוי חג הפסח שחל השנה לקראת אמצע חודש אפריל. ברבעון הראשון הוחל כמתוכנן בהפעלתו של המרכז הלוגיסטי החדש שהקמנו בקיסריה, אשר החליף ארבעה מרכזים לוגיסטיים ישנים ואשר צפוי לייעל את תהליך האספקה, לחסוך בעלויות ולהרחיב את הצעת הערך ללקוח. כמו-כן, בכוונתנו להרחיב ולהעמיק גם את פעילותנו בערוצי השיווק המשלימים, דוגמת המכירות הסיטונאיות ואתרי האונליין, לגביהם התקשרה החברה בהסכם עם חברת WIX, לטובת הקמת אתר סחר חדש שיאחד את כלל אתרי הקבוצה. אתר הסחר החדש צפוי לשפר את יכולות החברה, להגדיל את היקף מכירות האונליין ולהעשיר את חווית הלקוח."