רוני על-דור, מנכ"ל ונשיא סאפיינס<br>קרדיט: גל חרמוני
רוני על-דור, מנכ"ל ונשיא סאפיינס קרדיט: גל חרמוני

חברת סאפיינס (סימול: SPNS) פרסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של 2025, המצביעות על עלייה יציבה במדדים פיננסיים מרכזיים.

ההכנסות ברבעון עלו ב-1.4% והגיעו ל-136.1 מיליון דולר, בעוד שהרווח הנקי על פי תקני GAAP צמח ב-3.3% והסתכם ב-17.9 מיליון דולר. במקביל, החברה השיגה שולי רווח תפעולי על פי GAAP של 15.6%, והרווח למניה מדולל (EPS) עלה ל-0.32 דולר, עלייה של 3.2% בהשוואה לשנה הקודמת.

במטרה לחזק את נוכחותה הגלובלית, סאפיינס הכריזה על רכישות אסטרטגיות של החברות Candela ו-AdvantageGo. רכישות אלו צפויות להרחיב את טביעת הרגל הגלובלית של החברה ולשפר את היצע הפתרונות שלה בתחום ביטוחי חיים ונזקי רכוש (P&C). עם זאת, הרכישות צפויות לגרור עלויות אינטגרציה והפסדים בסך כ-5 מיליון דולר מ-AdvantageGo, שישתקפו בתחזית הרווח התפעולי המעודכנת לשנת 2025.

סאפיינס עדכנה כלפי מעלה את תחזית ההכנסות (non-GAAP) לשנת 2025 לטווח של 574-578 מיליון דולר, לעומת התחזית הקודמת של 553-558 מיליון דולר. עדכון זה משקף את הזדמנויות הצמיחה הצפויות לאחר הרכישות האחרונות. עם זאת, למרות התחזית החיובית להכנסות, תחזית הרווח התפעולי הלא-מתואם הופחתה מעט לטווח של 94-96 מיליון דולר, בשל העלויות הכרוכות ברכישות האסטרטגיות.

מנגד, החברה הנמיכה את תחזית הרווח התפעולי (Non-GAAP), שצפוי להיות בטווח של 94 מיליון דולר עד 96 מיליון דולר, עם שיעורי רווח תפעולי של 16.5% בנקודת האמצע. זאת, לעומת תחזית קודמת שעמדה על רווח תפעולי של 98 מיליון דולר עד 102 מיליון דולר.

רוני על דור, מנכ"ל החברה הסביר כי "תחזית הרוח התפעולי לשנת 2025 משקפת את התרומה החיובית מהשפעת מטבעות; עם זאת, זה יקוזז על ידי הפסדים הקשורים ל-AdvantageGo ועלויות אינטגרציה הקשורות לרכישות Candella ו-AdvantageGo. ההשפעה המאוחדת השלילית על הרווח התפעולי של שנת 2025 תהיה כ- 5 מיליון דולר."

"פתחנו את שנת 2025 בצורה חזקה, תוך קידום יעדי הצמיחה האסטרטגיים שלנו. חתמנו על עסקאות עם לקוחות חדשים וקיימים, וחתמנו על שתי רכישות ממוקדות מוצלחות. רכישת החברות Candela ו AdvantageGo-מרחיבות משמעותית את נוכחותנו הגלובלית ואת מגוון הפתרונות החדשניים שלנו, ומחזקות את מעמדנו המוביל הן בביטוח החיים והן בביטוח האלמנטרי (P&C). אנו ממשיכים לראות עלייה עקבית בביקוש לפלטפורמות הביטוח שלנו, המונעות על ידי AI, אימוץ חזק של מודל ה-SaaSשלנו על ידי לקוחות, ואנו גאים במאמצים הבלתי פוסקים של הצוות שלנו לייצר תוצאות. חדשנות היא ב-DNAשלנו, ועם צבר המכירות הבריא שלנו, אנו ממשיכים להיות בטוחים ביכולתנו להניע יצירת ערך לטווח ארוך עבור לקוחותינו ובעלי המניות כאחד", אמר על דור.

תגובות לכתבה

הוסיפו תגובה

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש