קרדיט: בלום ניתוחים פלסטיים
קרדיט: בלום ניתוחים פלסטיים

חברת האסתטיקה הרפואית סופווייב (Sofwave), פרסמה הבוקר (ג’) את תוצאותיה הכספיות לסיכום הרבעון הראשון של שנת 2025.

ההכנסות ברבעון הראשון של 2025 עלו בכ-26% לכ-16.67 מיליון דולר, לעומת כ-13.18 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2024. הכנסות החברה ממכירת פולסים זינקו ברבעון הראשון בכ-49% לכ-7 מיליון דולר ומהוות כ-42% מסך ההכנסות ברבעון.

הרווח הגולמי ברבעון הרביעי עלה בכ-28% לכ-12.7 מיליון דולר (כ-76.3% מההכנסות), לעומת כ-9.9 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2024 (כ-75.2% מסך ההכנסות). הגידול ברווח הגולמי נובע מהשיפור בהכנסות וכן מההשיפור ברווחיות הנובע בעיקר מהגידול בהכנסות מפולסים, שנמכרים בשולי רווח גבוהים.

הוצאות המו"פ עלו ב-17% לכ-3 מיליון דולר ברקע לעלייה בהוצאות לקבלני משנה ויועצים בעיקר בשל הוצאות רגולציה, ניסויים קליניים ונותני שירותים לפיתוח.

ההפסד התפעולי ברבעון הראשון של השנה הסתכם בכ-956 אלף דולר, בדומה לרבעון המקביל אשתקד. בניטרול תשלום מבוסס מניות (Non-IFRS) הצמצטמם ההפסד התפעולי לכ-0.2 מיליון דולר ברבעון הראשון של 2025, לעומת כ-0.4 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. ברבעון הראשון של 2025 השתמשה החברה במזומנים בסך כ-1.2 מיליון דולר, כאשר בניטרול תשלום חד פעמי של 0.9 מיליון דולר הקשור לתביעה משפטית בנוגע לסימני מסחרת הצטמצם קצב שריפה המזומן לכ-0.3 מיליון דולר, זאת לעומת קצב שריפת מזומן בהיקף של כ-1.3 מיליון דולר ברבעון המקביל ב-2024.

החברה רשמה גידול של 62% בהוצאות המימון ל-480 אלף דולר ברבעון הראשון.

בשורה התחתונה, החברה רשמה הפסד של 1.1 מיליון דולר בהשוואה להפסד של 983 אלף דולר ברבעון המקביל אשתקד.

נכון ל-31 במרץ 2025, לחברה מזומנים, שווי מזומנים ופקדון לטווח קצר בהיקף של כ-20.4 מיליון דולר.

החברה מתייחסת בדוחות למדיניות המכסים מצד ממשלת ארה"ב, מה שצית מחדש את מלחמת הסחר. "על אף שחלק משמעותי מהכנסות החברה נובע מייצוא לארה"ב, קיים חוסר ודאות רב לגבי מדיניות המכסים החדשה ואופן יישומה. החברה בוחנת את ההשפעות הפוטנציאליות של העלאת המכסים על פעילותה אולם בשלב זה החברה אינה יכולה להעריך את השלכותיה על תוצאות פעילותה", כך כתבה סופוויב בדוחות.

לו סקפורי, מנכ"ל סופווייב: "פתחנו את שנת 2025 עם רבעון חזק נוסף, הכולל צמיחה דו-ספרתית גבוהה בהכנסות והאצה במעמדה של סופווייב כמובילת שוק. ההכנסות ברבעון הראשון עלו ב-26% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד והסתכמו ב-16.7 מיליון דולר, גידול המשקף הן את המשך תנופת הפריסה של מערכות חדשות והן את התרחבות בהיקף הטיפולים. במקביל, השגנו אבן דרך משמעותית עם קבלת אישור רגולטורי ביפן, אשר פותחת בפנינו הזדמנויות חדשות ומשמעותיות באזור אסיה-פסיפיק. בנוסף, השקת אפליקטור הגוף ™LiftHD בכנס ASLMS 2025 התקבלה בהתלהבות רבה וממצבת את סופווייב בדרך להמשך חיזוק ההובלה בקטגוריית טיפולי האסתטיקה הלא-פולשנית. ההכנסות החוזרות שלנו מפולסים צמחו בכ-49% ביחס לשנה הקודמת ל-7 מיליון דולר, ומהוות כעת מעל 40% מההכנסות הכוללות – עדות מובהקת לעלייה בשימוש ובשביעות הרצון מצד מטופלים ומטפלים כאחד. עם חוסן פיננסי ומינוף תפעולי הולך וגדל, סופווייב פועלת ליישם את היוזמות האסטרטגיות כדי לממש את הפוטנציאל הרב הקיים לבביקוש העולמי לפתרונות אסתטיים לא-פולשניים אפקטיביים. נמשיך לבנות את סופווייב כפלטפורמה הגדולה הבאה בתחום האסתטיקה".

ד"ר שמעון אקהויז, יו"ר דירקטוריון סופווייב ומייסד-משותף: "כחברה שממוקדת בצמיחה, אנו ממשיכים ליישם את החזון האסטרטגי שלנו - להפוך למובילים בתחום הרפואה האסתטית הלא-פולשנית, באמצעות טכנולוגיות חדשניות מהשורה הראשונה. הישגי סופווייב מאז ההשקה המסחרית ב-2020 ממחישים את המחויבות שלנו למטרה ארוכת הטווח הזו. ככל שאנו ממשיכים לצבור מומנטום עסקי חיובי, יותר ויותר מטפלים מזהים את החדשנות של סופווייב ואת היכולת שלנו להרחיב את מקורות ההכנסה של הקליניקות שלהם, מעבר לטיפולי פנים וצוואר, גם אל טיפולים ייעודיים לגוף, באמצעות המכשירים החדשים והמאושרים-רגולטורית שפיתחנו. במקביל, השימוש הגובר בתרופות מסוג GLP-1 להגברת הירידה במשקל ממשיך להניע ביקוש הולך וגובר לטיפולי מתיחה, מיצוק וחיטוב שרירים של סופווייב".

תגובות לכתבה

הוסיפו תגובה

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש