חברת דריו הלת’ (סימול: DRIO), מובילה עולמית בתחום שירותי הבריאות הדיגיטליים (DTx), פרסמה היום (שני) את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הרביעי ולשנת 2024 כולה, עם נתונים מרשימים המצביעים על צמיחה חדה בהכנסות ושיפור ניכר ברווחיות. החברה מדווחת על התקדמות משמעותית במומנטום העסקי, בהתרחבות בשוק ובחיזוק מעמדה כפלטפורמה מובילה בשוק ה-B2B2C.
מעבר מוצלח למודל SaaS ותוצאות שיא
במהלך 2024 השלימה דריו את המעבר למודל עסקי מבוסס SaaS (תוכנה כשירות), המתאפיין בהכנסות חוזרות על בסיס חוזים רב-שנתיים עם לקוחות מגוונים. מהלך זה תרם לשולי רווח גולמי של מעל 80% בפעילות ה-B2B2C בשלושת הרבעונים האחרונים של השנה – נתון שממחיש את הפוטנציאל להמשך צמיחה רווחית.
"היוזמות האסטרטגיות שלנו הניבו תוצאות מרשימות בשנת 2024, הן בהכנסות והן ברווחיות," אמר מנכ"ל החברה, ארז רפאל. "אנו עדים להמשך המגמה החיובית גם לתוך שנת 2025, עם צפי לאיזון תזרימי תפעולי עד סוף השנה."
הכנסות החברה בשנת 2024 הסתכמו בכ-27.0 מיליון דולר – עלייה של כ-32.9% לעומת 20.4 מיליון דולר בשנת 2023. ברבעון הרביעי בלבד נרשמו הכנסות של 7.6 מיליון דולר – זינוק של 110% בהשוואה להכנסות של 3.6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. עיקר העלייה נרשם בתחום ה-B2B2C, עם צמיחה של 398% בהכנסות לערוץ זה, שהסתכמו ב-5.6 מיליון דולר ברבעון הרביעי.
רכישת טוויל – קפיצת מדרגה אסטרטגית
רכישת Twill, Inc. במהלך השנה הוכיחה את עצמה כצעד משמעותי במיצוב דריו כמובילה בתעשייה. השילוב עם טוויל אפשר לדריו להציע תמיכה בחמישה מצבים כרוניים תחת מותג אחד, כולל פתרונות מבוססי בינה מלאכותית (AI) לניהול מצבים כרוניים מורכבים.
"השילוב עם טוויל מאפשר לנו להציע פתרון הוליסטי וממוקד-ערך, המשלב טיפול רפואי עם תמיכה התנהגותית," הוסיף רפאל. "המומנטום הזה מחזק את מעמדנו בשוק ומציב אותנו בעמדה מצוינת להמשך הצמיחה בשנת 2025."
השיפור בביצועים הכספיים ניכר גם ברווחיות: הרווח הגולמי ברבעון הרביעי של 2024 הסתכם ב-4.2 מיליון דולר, בהשוואה ל-132 אלף דולר בלבד ברבעון הרביעי של 2023 – עלייה של 3,080%. שיעור הרווח הגולמי עמד על 55.3%, בהשוואה ל-3.7% בלבד ברבעון המקביל אשתקד.
גם הרווח הגולמי בנטרול הפחתות (פרופורמה) הציג שיפור משמעותי, והגיע ל-5.5 מיליון דולר (72.2% מההכנסות) ברבעון הרביעי של 2024, לעומת 1.2 מיליון דולר (34.2% מההכנסות) ברבעון המקביל של 2023.
"מעבר לצמיחה בהכנסות, שמנו דגש על התייעלות תפעולית," ציין רפאל. "הפחתנו את ההפסד התפעולי ב-35% במהלך השנה, ואנו צופים ירידה נוספת של 20% בהוצאות התפעוליות עד סוף 2025."
מעמד חזק בשוק ה-GLP-1
דריו ממשיכה לנצל את הביקוש הגובר לפתרונות משלימים לטיפולי GLP-1 – תרופות להורדת משקל שהפכו להוצאה הבריאותית הגדולה ביותר של מעסיקים בשנת 2024. שיתוף הפעולה עם MediOrbis בתחום זה מאפשר לדריו לספק פתרון משולב הכולל טיפול תרופתי, תמיכה התנהגותית וליווי רפואי.
"השוק של טיפולי GLP-1 מתרחב במהירות, ואנו מצויים בעמדה ייחודית לנצל את המגמה הזו," אמר סטיבן נלסון, מנהל מסחרי ראשי בדריו. "אנו מאמינים שהיכולת שלנו להציע פתרון משולב תסייע לנו לחזק את הקשרים עם מעסיקים ותוכניות בריאות ולהבטיח צמיחה יציבה לטווח הארוך."
התבססות בשוק ה-AI ובריאות הנפש
דריו גם הרחיבה את פעילותה בתחום בריאות הנפש, עם מיזוג מוצלח של רשת המטפלים Rula תחת המותג Dario Mind. כעת, משתמשי דריו יכולים לגשת ל-15,000 מטפלים בארה"ב, המכסים כ-120 מיליון איש – צעד שממצב את דריו כשחקנית משמעותית בתחום בריאות הנפש הדיגיטלית.
"יכולתנו להציע פתרונות AI מתקדמים, מבוססי נתוני עתק (Big Data), מאפשרת לנו לשפר את איכות הטיפול ולייעל את העלויות עבור מעסיקים ותוכניות בריאות," אמר נלסון.
בשנת 2024 דריו צירפה 36 לקוחות חדשים, והגדילה את בסיס הלקוחות הכולל ל-83 ארגונים – עלייה של כ-50% לעומת השנה הקודמת. שיעור חידוש החוזים נותר גבוה במיוחד – 90%, נתון המצביע על שביעות רצון גבוהה מצד הלקוחות.
"יציבות זו מעניקה לנו תחזית הכנסות ברורה וצפויה יותר לשנים הקרובות," הוסיף נלסון. "אנו ממוקדים כעת בהרחבת בסיס הלקוחות בקרב מעסיקים בגודל בינוני ובחיזוק שיתופי הפעולה עם חברות פארמה ותוכניות בריאות גדולות."
צפי להמשך צמיחה ב-2025
בהתבסס על הביצועים של 2024, החברה צופה המשך צמיחה בשיעור של כ-50% בשנת 2025, לצד שיפור ברווחיות ובהתייעלות תפעולית. "המומנטום שלנו בתחילת 2025 מצביע על המשך הצמיחה," סיכם נלסון. "עם מודל עסקי מבוסס הכנסות חוזרות, טכנולוגיה מובילה בשוק וביקוש גובר לפתרונות הוליסטיים, אנו ממוצבים היטב להמשך צמיחה חזקה בשנים הקרובות."
סיכום תוצאות כספיות רבעון רביעי 2024
הכנסות - 7.6 מיליון דולר (עלייה של 110%); הכנסות B2B2C – 5.6 מיליון דולר (עלייה של 398%); רווח גולמי – 4.2 מיליון דולר (שולי רווח של 55.3%); רווח גולמי פרופורמה – 5.5 מיליון דולר (72.2% מההכנסות).