סאפיינס פרסמה היום (ג’) את הדוחות הכספיים לרבעון הרביעי ולשנה כולה, בה פספסה את תחזית ההכנסות אך עמדה בתחזית הרווח למניה.
הכנסות החברה (Non-GAAP) ברבעון הרביעי של שנת 2024 צמחו בכ-2.6% לכ-134.3 מיליון דולר, לעומת כ-130.9 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד, ובטווח התחתון של התחזיות.
הרווח התפעולי (Non-GAAP) ברבעון עלה בכ-1.3% לכ-24.5 מיליון דולר, לעומת כ-24.2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
שיעור הרווח התפעולי (Non-GAAP) ברבעון עמד על כ-18.2%, בהשוואה לכ-18.4% ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות של החברה (Non-GAAP) ברבעון עלה בכ-3.1% לכ-20.7 מיליון דולר (0.37 דולר למניה בדילול מלא), בהשוואה לכ-20.1 מיליון דולר (כ-0.36 דולר למניה בדילול מלא) ברבעון המקביל אשתקד. מדובר בנתון הדומה לממוצע התחזיות של האנליסטים בשוק.
בשנת 2024:
הכנסות החברה (Non-GAAP) בשנת 2024 צמחו בכ-5.4% לכ-542.4 מיליון דולר, לעומת כ-514.8 מיליון דולר בשנת 2023. התחזיות צפו הכנסות של 543.04 מיליון דולר בטווח התחתון.
הרווח התפעולי (Non-GAAP) בשנת 2024 עלה בכ-4.8% לכ-98.7 מיליון דולר, לעומת כ-94.1 מיליון דולר בשנת 2023.
שיעור הרווח התפעולי (Non-GAAP) בשנת 2024 עמד על כ-18.2%, בהשוואה לכ-18.3% בשנת 2023.
הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות של החברה (Non-GAAP) בשנת 2024 עלה בכ-11.0% לכ-83.3 מיליון דולר (1.48 דולר למניה בדילול מלא), בהשוואה לכ-75 מיליון דולר (כ-1.35 דולר למניה בדילול מלא) בשנת 2023. מעל ממוצע תחזיות השוק לרווח של 1.45 דולרים למניה.
החברה הציגה תחזית לשנת 2025 עם צפי הכנסות Non-GAAP בטווח של 553 מיליון דולר עד 558 מיליון דולר, ורווח תפעולי Non-GAAP בטווח של 98 מיליון דולר עד 102 מיליון דולר, עם מרווח תפעולי של 18% בנקודת אמצע התחזית. תחזיות השוק הן להכנסות של 550.6 מיליון דולר עד 563 מיליון דולר.
רוני על-דור, נשיא ומנכ"ל סאפיינס: "ההכנסות שלנו ברבעון הרביעי הסתכמו ב-134 מיליון דולר, עלייה של 2.6% בהשוואה לשנה שעברה. רבעון זה ממחיש ביצוע מוצלח בכל האזורים המרכזיים שלנו, עם המשך ההתרחבות של עסקי הליבה בתחום ביטוח החיים. בסיכום שנת 2024 אנחנו מציגים עלייה של 5.4% בהכנסות, ועסקאות שחתמנו עם לקוחות חדשים וקיימים. צמיחת החברה התפרשה על כל אזורי המפתח שלנו, כאשר צפון אמריקה מובילה את צמיחת החברה עם גידול בהכנסות בשיעור של 6.3% ביחס לשנה הקודמת. באמצעות מינוף אסטרטגיית הענן שלנו על מיקרוסופט ופלטפורמת ה-SaaS, אנו מאיצים את המעבר של לקוחותינו לענן. ההשקעה המתמשכת שלנו בפלטפורמת ביטוח מודולרית, פתוחה ובטוחה, המשלבת יכולות ליבה עם ניתוח נתונים מתקדם ובינה מלאכותית (AI), צפויה להניע צמיחה נוספת".