ענת בוגנר, מנכ"לית דלתא ישראל מותגים<br>קרדיט: שי פרנקו
ענת בוגנר, מנכ"לית דלתא ישראל מותגים קרדיט: שי פרנקו

דלתא מותגים פרסמה הבוקר (ג’) דוחות כספיים לרבעון הרביעי ולשנת 2024. ברבעון הרביעי החברה רשמה ירידה של כ-6% ברווח הנקי שהסתכם בכ-60.6 מיליון שקל לעומת רווח נקי בסך של כ-64.6 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי בשנת 2024 צמח בכ-37% והסתכם בכ-158.7 מיליון שקל לעומת כ-116.1 מיליון שקל בשנת 2023.

בשורה העליונה החברה רשמה צמיחה של כ-19% בהכנסות שהסתכמו בכ-377 מיליון שקל זאת לעומת 317 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הכנסות החברה בשנת 2024 גדלו בכ-26% והסתכמו בכ-1.188 מיליארד שקל לעומת 945.9 מיליון שקל בשנת 2023.

ברבעון הרביעי המכירות בחנויות זהות (202 חנויות) כולל אתרי האונליין האורגניים דלתא, פיקס, Panta rei ו-Victoria’s Secret גדלו בשיעור של כ-10% לעומת הרבעון המקביל. בשנת 2024 המכירות בחנויות זהות (201 חנויות) כולל אתרי האונליין האורגניים דלתא, פיקס, Panta rei ו-Victoria’s Secret גדלו בשיעור של כ-19.1% לעומת שנת 2023.

הרווח הגולמי ברבעון הרביעי צמח בכ-15% והסתכם בכ-226.6 מיליון שקל לעומת כ-197.9 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד ושיעורו עמד על כ-60.1% לעומת כ-62.4% ברבעון המקביל אשתקד. הגידול נובע בעיקר מהגידול במכירות. הקיטון בשיעור הרווח הגולמי מסך המכירות נבע בעיקר מהעלייה בעלויות ההובלה ומהשפעת הפיחות בשער החליפין של השקל מול הדולר. בשנת 2024 הרווח הגולמי צמח בכ-28% והסתכם בכ-721.9 מיליון שקל לעומת כ-566.2 מיליון שקל בשנת 2023 ושיעורו מההכנסות עמד על כ-60.8% לעומת כ-59.9% בשנת 2023.

הרווח התפעולי ברבעון הרביעי עלה בכ-1% והסתכם בכ-81.8 מיליון שקל לעומת כ-80.8 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2023 ושיעורו מההכנסות עמד על כ-21.7% לעומת כ-25.5% ברבעון המקביל אשתקד. הקיטון בשיעור הרווח התפעולי נובע בעיקר מצמצום הוצאות הפרסום ברבעון המקביל אשתקד בשל השפעת המלחמה. בשנת 2024 הרווח התפעולי צמח בכ-40% והסתכם בכ-216.7 מיליון שקל לעומת כ-155 מיליון שקל בשנת 2023 ושיעורו עמד על כ-18.2% לעומת כ-16.4% בשנת 2023. הגידול ברווח התפעולי נבע ברובו מגידול במכירות, שיפור שיעור הרווח הגולמי וירידה באחוז הוצאות המכירה והשיווק מסך המכירות.

דירקטוריון החברה אישר חלוקת דיבידנד בסך של כ-30.3 מיליון שקל, אשר צפוי להיות מחולק ביום 9 במרץ 2025 ומתווסף לדיבידנד בסך של כ-264 מיליון שקל שחולק בשנת 2024. בשנת 2023 חילקה החברה דיבידנד בסך של כ-44 מיליון שקל.

ענת בוגנר מנכ"לית דלתא ישראל מותגים אמרה היום: "אנו מסכמים את שנת 2024 עם תוצאות עסקיות מצוינות בכל קנה מידה, שיא בהיקף המכירות של כ-1.2 מיליארד שקל, שנובע מגידול כ-19.1% במכירות החנויות הזהות של כלל המותגים כולל אתרי הסחר המקוון האורגניים, רווח תפעולי שצמח בכ-40% לעומת שנת 2023, רווח נקי בסך כ-158.7 מיליון שקל וגידול בתזרים מפעילות שוטפת. התוצאות משקפות את מימוש האסטרטגיה שלנו בהרחבת פעילות מותגי החברה ותמהיל מוצרים מגוון, תוך שמירה על פרמטרים תפעוליים מצוינים. המומנטום החזק בפעילות ניכר ביתר שאת בשנת 2024 הן בפעילות המותגים בבעלות והן לאור ההצלחה הגדולה לה זכו המותגים Victoria’s Secret עם 4 חנויות שנפתחו באפריל השנה ו-6 חנויות של מותג האווירה והטיפוח Bath & Body Works שהושק גם הוא באפריל 2024, כולל אתר אונליין. בכוונתנו להמשיך להתרחב ולפתוח כ- 24 חנויות של כלל המותגים שלנו במהלך שנת 2025".

עוד ציינה בוגנר כי כיום פועלים חמישה אתרי אינטרנט עצמאיים של המותגים דלתא, פיקס, ,Panta-Rei Victoria’s Secretו-Bath & Body Works שנמצאים במגמת צמיחה והיוו בשנת 2024 כ-14.9% מהכנסות החברה".

תגובות לכתבה

הוסיפו תגובה

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש