קרדיט: פלאש 90, הדר יואביאן
קרדיט: פלאש 90, הדר יואביאן

באפ טכנולוגיות, העוסקת בפיתוח פלטפורמת מועדוני לקוחות לשחקני משחקי וידאו, דיווחה הבוקר (ב’) על התחייבות של אוברוולף (OW) ביחס לערוץ הקמפיינים בו פועלת החברה, במסגרתן התחייבה OW לעמידה ביעד התקשרויות קמפיינים לשנת 2025 בהיקף מינימלי של 4.1 מיליון דולר.

היקף ההתחייבות יירשם בדוחות החברה, בהתאם למימושן, כהכנסות ברוטו. אלו הסתכמו מקמפיינים ישירים באמצעות OW בכ-1.65 מיליון דולר (ברוטו) בשנת 2024.

על פי ההתחייבות, OW תשלם לחברה בכל חודש 170 אלף דולר, שהחברה תהיה זכאית להם גם אם OW לא תעמוד ביעד הקמפיינים המינימלי. בשנה החולפת קיבלה החברה תשלום חודשי קבוע של 100 אלף דולר מ-OW על שירותי קמפיינים.

מנייתה של באפ טכנולוגיות מזנקת ב-14.85% ומשלימה מהלך עליות של 42% השנה.

תגובות לכתבה

הוסיפו תגובה

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש