קרדיט: depositphotos
קרדיט: depositphotos

פדיון רשתות השיווק בשנת 2024 עלה ב-7.2% לעומת שנת 2023 - כך לפי נתוני הלמ"ס שפורסמו היום (א’). זאת בהמשך לעלייה של 2.1% בשנת 2023. מדובר בנתונים המתייחסים למזון, טקסטיל, הלבשה מוצרים ברי קיימה ועוד. פדיון רשתות המזון לבדם עלה ב-2.7% בשנת 2024 בהשוואה ל-2023, לאחר עלייה של 1.7% בשנת 2023.

בין החודשים אוקטובר לדצמבר 2024 פדיון רשתות השיווק עלה ב-2.1% לאחר עלייה של 4.8% בין יולי לספטמבר 2024. פדיון רשתות המזון מאוקטובר עד דצמבר עלה ב-1.5% בחישוב שנתי לאחר עלייה של 1.6% בין יולי לספטמבר 2024.

תגובות לכתבה

הוסיפו תגובה

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש

  • 1
    קשה לי להאמין שברבעון בו חלו חגי ישראל

    מכירות היו נמוכות ולא גדלו לעומת חודשים קודמים ללא חגים. נוסיף גם עליית מחירים במחלקת ירקות ופירות ואני אומר.. לא מסתדר

    • דירותא
    • 09/02/2025 13:39