דלתא מותגים פרסמה הבוקר (ב’) דוחות חזקים לרבעון השלישי של השנה, עם זינוק של 88% ברווח הנקי ועלייה במכירות האונליין ומכירות בחנויות זהות.
בשורה העליונה, הכנסות החברה ברבעון השלישי צמחו בכ-35% והסתכמו בכ-288.8 מיליון שקל לעומת כ-214.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הגידול נובע מגידול במכירות החנויות הזהות ואתרי האונליין של מותגי החברה וכן, מתוספת מכירות רשתות החנויות Victoria`s Secret ו- Bath & Body Works שהושקו באפריל 2024 ואתר האונליין של המותג Bath & Body Works.
הכנסות החברה ב-9 החודשים הראשונים גדלו בכ-29% והסתכמו בכ-811.2 מיליון שקל לעומת כ-628.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.
מכירות חנויות זהות עלו
ברבעון השלישי המכירות בחנויות זהות (207 חנויות) כולל אתרי האונליין האורגניים דלתא, פיקס, Panta rei ו-Victoria’s Secret גדלו בשיעור של כ-26.6% לעומת הרבעון המקביל אשתקד וגדלו ב-21.8% ללא אתרי האונליין לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
ב-9 החודשים הראשונים של השנה המכירות בחנויות הזהות (207 חנויות) כולל אתרי האונליין האורגניים דלתא, פיקס, Panta rei ו-Victoria’s Secret גדלו בשיעור של כ-23.3% לעומת התקופה המקבילה אשתקד וגדלו ב-21.3% ללא אתרי האונליין לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
מכירות האינטרנט של החברה ברבעון השלישי של שנת 2024 צמחו בכ-60.4% והסתכמו בכ-41.4 מיליון שקל לעומת כ-25.8 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. מכירות האינטרנט, למעט המותג Bath & Body Works שהושק באפריל 2024, הסתכמו בכ-40.2 מיליון שקל, גידול של כ-55.9% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.
ב-9 החודשים הראשונים של שנת 2024 מכירות האינטרנט של החברה גדלו בכ-36.3% לכ-110.5 מיליון שקל והיוו כ-13.6% מסך הכנסות החברה לעומת כ-81.1 מיליון שקל שהיוו כ-12.9% מסך הכנסות החברה בתקופה המקבילה אשתקד.
מכירות האינטרנט, למעט המותג Bath & Body Works שהושק באפריל 2024, הסתכמו בכ-108.7.2 מיליון שקל, גידול של כ-34.0% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
נכון להיום, החברה מפעילה חמישה אתרי אינטנרט לכל אחד מהמותגים דלתא, פיקס, Victoria’s ,Secret Pante rei ו-Bath & Body Works שהושק באפריל 2024.
הרווח הגולמי ברבעון השלישי צמח בכ-39% והסתכם בכ-170.4 מיליון שקל לעומת כ-122.5 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד ושיעורו עמד על כ-59.0% לעומת כ-57.1% ברבעון המקביל אשתקד. הגידול ברווח הגולמי נובע בעיקר מהגידול במכירות. הגידול בשיעור הרווח הגולמי מסך המכירות נבע בעיקר מדיוק תמהיל המוצרים וגידול בביקושים שתרם למכירתם בשיעורי הנחה מופחתים, מנגד חל קיטון מהשפעת הפיחות בשער החליפין של השקל מול הדולר, נטו מתוצאות עסקאות ההגנה ומהעלייה בעלויות ההובלה.
ב-9 החודשים הראשונים לשנת 2024 הרווח הגולמי צמח בכ-34% והסתכם בכ-495.3 מיליון שקל לעומת כ-368.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד ושיעורו מההכנסות עמד על כ-61.1% לעומת כ-58.6% בתקופה המקבילה אשתקד.
הרווח התפעולי ברבעון השלישי צמח ב-88.6% והסתכם בכ-44.0 מיליון שקל לעומת כ-23.3 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2023 ושיעורו מההכנסות עמד על כ-15.2% לעומת כ-10.9% ברבעון המקביל אשתקד. הגידול ברווח התפעולי נבע בעיקר מגידול משמעותי במכירות החברה בכל ערוציה.
ב-9 החודשים הראשונים לשנת 2024 הרווח התפעולי צמח בכ-82% והסתכם בכ-134.9 מיליון שקל לעומת כ-74.2 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד ושיעורו עמד על כ-16.6% לעומת כ-11.8% בתקופה המקבילה בשנת 2023. בשנת 2023 הרווח התפעולי הסתכם בכ-155 מיליון שקל. בנטרול הוצאות עסקה לרכישת גולף, הסתכם הרווח התפעולי ב-9 החודשים הראשונה של 2023 בכ-75.7 מיליון שקל ושיעורו מההכנסות עמד על כ-12.0%.
בשורה התחתונה, הרווח הנקי ברבעון השלישי זינק בכ-88% והסתכם בכ-30.6 מיליון שקל לעומת רווח נקי בסך של כ-16.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח הנקי ב-9 החודשים הראשונים לשנת 2024 צמח בכ-91% והסתכם בכ-98.1 מיליון שקל לעומת כ-51.4 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. בשנת 2023 הרווח הנקי הסתכם בכ-116.1 מיליון שקל.
ענת בוגנר מנכ"לית דלתא ישראל מותגים אמרה היום: "תוצאות הרבעון השלישי משקפות את היכולת המתמשכת במימוש האסטרטגיה שלנו בהרחבת פעילות מותגי החברה ותמהיל מוצרים מגוון .החברה מציגה גידול עקבי בהכנסות וברווח, כאשר הרבעון השלישי של השנה היה רבעון חזק, הן בפן המסחרי והן בפן התפעולי. הגידול בהכנסות שנובע בעיקרו מגידול של 26.6% במכירות החנויות הזהות של כלל המותגים, כולל אתרי האונליין, והשיפור בשיעורי הרווחיות מבטאים את תנופת הצמיחה של החברה כאשר ברבעון השלישי ניכר גידול משמעותי בכל מדדי הרווח ובתזרים מפעילות שוטפת לעומת הרבעון המקביל אשתקד. המומנטום החזק בפעילות האונליין נמשך בתשעת החודשים הראשונים של השנה אשר היוותה כ-13.6% מסך מכירות החברה. כיום פועלים חמישה אתרי אינטרנט עצמאיים של המותגים דלתא, פיקס, ,Victoria’s Secret Panta Rei ו-Bath & Body Works שהושק באפריל 2024".
עוד ציינה בוגנר, כי מתחילת השנה פתחנו 11 חנויות חדשות ובכוונתנו להמשיך להתרחב. במהלך חודש אפריל נפתחו בהצלחה מרובה 4 חנויות ראשונות בישראל למותג Victoria’s Secret ו-5 חנויות ראשונות ואתר אונליין של מותג האווירה והטיפוח Bath & Body Works. השנה השקנו את מועדון הלקוחות החדש +Delta התומך בהצעת הערך ללקוחותינו ובצמיחה העתידית של החברה. מועדון +Delta מאפשר ללקוחות המועדון לקבל הטבות ולממש נקודות בכל חמשת מותגי החברה. בוגנר הוסיפה כי החברה ממשיכה למנף את חוזקת מותגי הקבוצה לצד נאמנות הלקוחות עם מועדון לקוחות המונה כ-1.3 מיליון חברי מועדון. אנו מאמינים שהמהלכים בהם נקטנו בשנתיים שחלפו לפיתוח וחדשנות של המותגים ימשיכו לקבל ביטוי חיובי בתוצאות החברה, במקביל לבחינת אפשרויות למיזוגים ורכישות".