שחף שרגר, מנכ"ל הייפר גלובל<br>קרדיט: ענת קזולה
שחף שרגר, מנכ"ל הייפר גלובל קרדיט: ענת קזולה

חברת הייפר גלובל דיווחה הבוקר (ה’) על תוצאות הרבעון השלישי של שנת 2024.

ההכנסות ברבעון השלישי הסתכמו לכ-62.4 מיליון דולר ירידה של כ-23.2% לעומת כ-81.2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

הירידה בהיקף ההכנסות נובעת בעיקר מפרויקט משמעותי בתחום ה-AI (עסקה בסך של 35 מליון דולר) אשר סופק ברובו ברבעון המקביל. עם זאת, הוצג ברבעון גידול בהכנסות בפעילות האורגנית, בעיקר במגזר פעילות חו"ל.

הכנסות מגזר פעילות ישראל הסתכמו ברבעון בכ-37.5 מיליון דולר לעומת כ-64.2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הירידה בהכנסות נובעת, כאמור, מפרויקט חד פעמי משמעותי אשר נרשם ברבעון המקביל.

הכנסות מגזר פעילות חו"ל צמחו בכ-38.3% והסתכמו ברבעון בכ-25.9 מיליון דולר לעומת כ-18.7 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד, גידול שכולו אורגני. הרווח הגולמי ברבעון הסתכם בכ-11.5 מיליון דולר לעומת כ-11.7 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. העלייה ברווחיות נובעת מהשינוי בתמהיל ההכנסות שהביא לשיעור רווחיות גבוה יותר ברבעון הנוכחי (בעיקר בשל השפעת הפרויקט המשמעותי ברבעון המקביל).

הרווח הגולמי הסתכם ברבעון לכ-11.5 מיליון דולר, בדומה לרבעון המקביל אשתקד.

החברה הכריזה על חלוקת דיבידנד בסך כ-800 אלף דולר. 

הוצאות מכירה הנהלה וכלליות ברבעון הסתכמו בכ-5.8 מיליון דולר לעומת כ-5.2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח התפעולי ברבעון הסתכם לכ-5.7 מיליון דולר לעומת כ-6.5 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי של מגזר פעילות ישראל הסתכם ברבעון בכ-3.8 מיליון דולר לעומת כ-5.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי של מגזר פעילות חו"ל צמח בכ-36.1% לעומת אשתקד והסתכם ברבעון בכ-1.9 מיליון דולר לעומת כ-1.4 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

הוצאות המימון, נטו ברבעון הסתכמו בכ-0.8 מיליון דולר בהשוואה להוצאות מימון, נטו בסך של כ-0.6 מיליון דולר אשתקד.

הרווח הנקי ברבעון הסתכם לרווח של כ-3.8 מיליון דולר לעומת כ-4.2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. ה- EBITDA ברבעון הסתכם לכ-6.9 מיליון דולר לעומת כ-7.4 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

שחף שרגר, מנכ"ל הייפר גלובל מסר: "המשכנו להציג ברבעון שיפור ברווחיות אל מול הרבעונים הקודמים וצמיחה אורגנית בעיקר במגזר הבינלאומי. ברבעון המקביל אשתקד סופקה רובה של עסקה חד פעמית בהיקף כולל של כ-35 מיליון דולר, כך שבניטרול השפעותיה גדלו ברבעון זה ההכנסות האורגניות באופן משמעותי. בתקופה האחרונה גוברים הביקושים של לקוחותינו למוצרי ה- CUSTOM, בייחוד בענף הצבאי - ביטחוני. בנוסף אנו מתחילים לראות גידול בהזדמנויות חדשות בתחומי הפעילות השונים וביניהם תחום ה-AI, הסייבר והמדיה בהם החברה מציגה ערך טכנולוגי משמעותי אשר משתלב בפתרונות תפעוליים גלובליים ייחודיים המאפשרים ללקוחותינו לממש את החזון שלהם בעולם."

תגובות לכתבה

הוסיפו תגובה

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש