חברת הייפר גלובל דיווחה הבוקר (ה’) על תוצאות הרבעון השלישי של שנת 2024.
ההכנסות ברבעון השלישי הסתכמו לכ-62.4 מיליון דולר ירידה של כ-23.2% לעומת כ-81.2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
הירידה בהיקף ההכנסות נובעת בעיקר מפרויקט משמעותי בתחום ה-AI (עסקה בסך של 35 מליון דולר) אשר סופק ברובו ברבעון המקביל. עם זאת, הוצג ברבעון גידול בהכנסות בפעילות האורגנית, בעיקר במגזר פעילות חו"ל.
הכנסות מגזר פעילות ישראל הסתכמו ברבעון בכ-37.5 מיליון דולר לעומת כ-64.2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הירידה בהכנסות נובעת, כאמור, מפרויקט חד פעמי משמעותי אשר נרשם ברבעון המקביל.
הכנסות מגזר פעילות חו"ל צמחו בכ-38.3% והסתכמו ברבעון בכ-25.9 מיליון דולר לעומת כ-18.7 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד, גידול שכולו אורגני. הרווח הגולמי ברבעון הסתכם בכ-11.5 מיליון דולר לעומת כ-11.7 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. העלייה ברווחיות נובעת מהשינוי בתמהיל ההכנסות שהביא לשיעור רווחיות גבוה יותר ברבעון הנוכחי (בעיקר בשל השפעת הפרויקט המשמעותי ברבעון המקביל).
הרווח הגולמי הסתכם ברבעון לכ-11.5 מיליון דולר, בדומה לרבעון המקביל אשתקד.
החברה הכריזה על חלוקת דיבידנד בסך כ-800 אלף דולר.
הוצאות מכירה הנהלה וכלליות ברבעון הסתכמו בכ-5.8 מיליון דולר לעומת כ-5.2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח התפעולי ברבעון הסתכם לכ-5.7 מיליון דולר לעומת כ-6.5 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי של מגזר פעילות ישראל הסתכם ברבעון בכ-3.8 מיליון דולר לעומת כ-5.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הרווח התפעולי של מגזר פעילות חו"ל צמח בכ-36.1% לעומת אשתקד והסתכם ברבעון בכ-1.9 מיליון דולר לעומת כ-1.4 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
הוצאות המימון, נטו ברבעון הסתכמו בכ-0.8 מיליון דולר בהשוואה להוצאות מימון, נטו בסך של כ-0.6 מיליון דולר אשתקד.
הרווח הנקי ברבעון הסתכם לרווח של כ-3.8 מיליון דולר לעומת כ-4.2 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. ה- EBITDA ברבעון הסתכם לכ-6.9 מיליון דולר לעומת כ-7.4 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
שחף שרגר, מנכ"ל הייפר גלובל מסר: "המשכנו להציג ברבעון שיפור ברווחיות אל מול הרבעונים הקודמים וצמיחה אורגנית בעיקר במגזר הבינלאומי. ברבעון המקביל אשתקד סופקה רובה של עסקה חד פעמית בהיקף כולל של כ-35 מיליון דולר, כך שבניטרול השפעותיה גדלו ברבעון זה ההכנסות האורגניות באופן משמעותי. בתקופה האחרונה גוברים הביקושים של לקוחותינו למוצרי ה- CUSTOM, בייחוד בענף הצבאי - ביטחוני. בנוסף אנו מתחילים לראות גידול בהזדמנויות חדשות בתחומי הפעילות השונים וביניהם תחום ה-AI, הסייבר והמדיה בהם החברה מציגה ערך טכנולוגי משמעותי אשר משתלב בפתרונות תפעוליים גלובליים ייחודיים המאפשרים ללקוחותינו לממש את החזון שלהם בעולם."