חברת סנו פרסמה היום (ד’) את הדוחות הכספיים לרבעון השני של השנה ולמחצית הראשונה ורשמה עלייה חדה בהכנסות בעיקר בשל צמיחה חדה בהכנסות מוצרי ניקיון ואחזקת הבית.
ההכנסות ממכירת מוצרי ניקיון ואחזקת בית עלו מ-546.9 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2023 ל-617.2 מיליון שקל במחצית הראשונה של השנה. ברבעון השני של השנה ההכנסות בתחום זה עלו ל-299.7 מיליון שקל לעומת 258.7 מיליון שקל ברבעון השני אשתקד.
מהצד השני, ההכנסות מתחום הנייר עלו ל-187.3 מיליון שקל במחצית הראשונה לעומת הכנסות של 180.5 מיליון שקל במחצית הראשונה אשתקד. מנגד, ברבעון השני ההכנסות מתחום הנייר ירדו מ-88.9 מיליון שקל ל-88.6 מיליון שקל ונרשמה שחיקה בשל עלייה בהוצאות התפעול.
בסך הכל המכירות הרבעון השני הסתכמו ב-553.3 מיליון שקל לעומת 505 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. במחצית המכירות כלו מ-1.04 מיליארד שקל ל-1.13 מיליארד שקל. המכירות בחול ולייצוא זינקו ב-22.5% במחצית הודות לעלייה בהיקף הפעילות של החברה הבת ברומניה.
הרווח הגולמי עלה ברבעון השני מ-186.7 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד, או 37% מהמכירות, ל-209.1 מיליון שקל, המהווים 37.8% מהמכירות.
הרווח התפעולי (לפני הכנסות אחרות) זינק ב-19.7% לעומת הרבעון המקביל והסתכם ב-80 מיליון שקל.
בשורה התחתונה, הרווח הנקי זינק ב-18.3% לעומת הרבעון השני אשתקד והסתכם ב-68.2 מיליון שקל. במחצית הרווח הנקי עלה ב-24% לעומת המחצית הראשונה של 2023 והסתכם ב-139.2 מיליון שקל.