אייזק דבח, מנכל דלתא גליל<br>קרדיט: יח"צ
אייזק דבח, מנכל דלתא גליל קרדיט: יח"צ

דלתא גליל, המייצרת ומשווקת מוצרי הלבשה, דיווחה הבוקר (ה’) על דוחות הרבעון הראשון של השנה שבו חזרה החברה להציג לצמיחה במכירות עם קפיצה חדה ברווח הנקי.

דלתא דיווחה על מכירות של כ-450.8 מיליון דולר ברבעון הראשון - עלייה של 2% לעומת 442.5 מיליון דולר ברבעון מקביל אשתקד המשקף צמיחה ברוב מגזרי הפעילות של החברה.

שיעור הרווח הגולמי גדל ב-320 נקודות בסיס ברבעון הראשון של 2024 ל-42.3%, שיא של רבעון ראשון, לעומת 39.1% ברבעון מקביל אשתקד. הגידול נבע בעיקר משיפור בתמהיל הלקוחות וערוצי המכירה, רווחיות גבוהה יותר במפעלי החברה בשל עליה בהיקף הייצור ועקב ירידה בעלויות הובלה.

הרווח התפעולי גדל ב-80% והסתכם ב-26.0 מיליון דולר, כ-5.8% מהמכירות, לעומת 14.4 מיליון דולר, כ-3.3% מהמכירות ברבעון מקביל אשתקד.

הרווח התפעולי בנטרול סעיפים חד פעמיים גדל ב48% והסתכם ב-29.4 מיליון דולר, כ-6.5% מהמכירות, לעומת 19.8 מיליון דולר, כ-4.5% מהמכירות ברבעון מקביל אשתקד.

הגידול ברווח התפעולי נבע מעליה במכירות וברווחיות הגולמית אשר קוזזו בחלקם ע"י עליה בהוצאות מכירה, שיווק, הנהלה וכלליות כולל עלויות הקשורות למנועי צמיחה שיבשילו במהלך השנה.

ברבעון הראשון של 2024 כללו עלות חד פעמית של תוכנית ארגון מחדש ב-Bare Necessities בסך של כ-3.4 מיליון דולר, לעומת 5.4 מיליון דולר ברבעון מקביל אשתקד.

הרווח הנקי ברבעון הראשון של 2024 צמח ב-300% והסתכם ב-12.0 מיליון דולר, לעומת 3.0 מיליון דולר ברבעון מקביל אשתקד. הרווח הנקי בנטרול סעיפים חד פעמיים נטו ממס גדל ברבעון הראשון של 2024 ב-86% והסתכם ב-14.5 מיליון דולר, לעומת 7.8 ברבעון מקביל אשתקד.

הרווח המדולל למניה הסתכם ברבעון הראשון של 2024 ב-0.39 דולר, לעומת 0.08 דולר ברבעון מקביל אשתקד. הרווח המדולל למניה לפני סעיפים חד פעמיים, נטו ממס הסתכם ברבעון הראשון של 2024 ב-0.49 דולר, לעומת 0.26 דולר ברבעון מקביל אשתקד.

אייזיק דבח, מנכ"ל דלתא גליל: "התוצאות שלנו לרבעון הראשון מעודדות במיוחד לאור חזרה לצמיחה במכירות עם רווחיות חזקה ושיא של תזרים מזומנים תפעולי לרבעון הראשון. זוהי תוצאה של העבודה הממוקדת והמסירות של הצוותים הגלובליים שלנו, המעידה על הצלחת הצעדים בהם נקטנו במטרה להביא לצמיחה במכירות ולשפר את היעילות התפעולית תוך הרחבת יכולת הייצור שלנו".

מר דבח סיכם, "המאזן האיתן וההון שלנו מאפשרים גמישות לביצוע התוכנית האסטרטגית מוכוונת הצמיחה שלנו. במהלך הרבעון הראשון השלמנו בהצלחה את רכישת Passionata, אשר מוסיפה מותג אינטימי משלים לפורטפוליו הגלובלי שלנו. בנוסף, אנו ממשיכים לחפש הזדמנויות עבור המותגים בבעלותנו והזכיונות שלנו, כדי שיניעו צמיחה ורווחיות ב-2024 ואילך".

תגובות לכתבה

הוסיפו תגובה

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש