פורסייט אוטונומס הולדינגס הדואלית הודיעה היום (ד’) על "פריצת דרך משמעותית" עם הפיתוח של TMVision Dragonfly, הפתרון "החדשני" שלה לתפיסת תלת-ממד ב-360 מעלות מבוסס פלטפורמת Orin AGX Jetson NVIDIA, המיועדת למכונות אוטונומיות עבור יעילות אנרגטית "אופטימלית".
"באמצעות עוצמת החישוב המשמעותית בתחום הבינה המלאכותית (AI) של פלטפורמת Jetson NVIDIA platform Orin AGX, פורסייט יכולה לייצר פתרון היקפי לגילוי מכשולים, כולל גילוי אובייקטים לא מסווגים, כתבה פורסייט בהודעה.
עוד כתבה פורסייט כי מודול Orin AGX Jetson NVIDIA תומך בעד שישה ערוצי סטריאו על מנת להשיג כיסוי היקפי מלא מסביב לכל סוג רכב.
פורסייט כמובן לא שכחה כמובן לסמן וי ולרכב על תחום הלוהט של בינה מלאכותית, וכתבה כי באמצעות אלגוריתמים "מתקדמים ובינה מלאכותית, פתרון Vision Dragonfly מאפשר דיוק חסר תקדים וכיסוי פני כביש, ומציע פתרו נות חסכוניים ופורצי דרך בהשוואה למערכות LiDAR מסורתיות. לפתרון החדשני לגילוי מכשולים זה, יש פוטנציאל לחולל מהפכה בבטיחות וביעילות במגוון רחב של תעשיות, החל מתעשיית כלי רכב ועד ציוד חקלאי וכבד", כתבה פורסייט בהודעה.
נותר לשאול מה עשתה עד עכשיו החברה שכבר מוכרת חלומות יותר מעשור אך ללא תוצאות. את 2023 פורסייט סיימה בפסד של 18.4 מיליון דולר. אבל הנתון העצוב יותר הוא שורת ההכנסות שמדברת באלפי דולרים ולא במיליונים כפי שהמשקיעים היו רוצים לראות. פורסייט רשמה ירידה בהכנסות בשנת 2023 ל-497 אלף דולר. כן, אלף. זאת לעומת הכנסות של 550 אלף דולר בשנת 2022.
בשורה התחתונה, פורסייט מאמצת את אנבידיה לדיווחיה בגלל שימוש בשבב של מעצבת השבבים שהיא הדבר הלוהט השנה בבורסה, ולו כדי להישאר בנאסד"ק, שכן ירידה של מחיר המניה מתחת לדולר מזכה את החברה במכתב התראה מהנאסד"ק, שם יש מקום לחברות מוצלחות יותר.