חברת קוויקליז ארד, המפתחת ומוכרת פלטפורמת SaaS מבוססת AI לתמחור דינמי, פרסמה היום (א’) את הדוחות לשנה בה חגגה חתימה על מערך הסכמים אסטרטגיים עם ענקית התקשורת הצרפתית פובליסיס, וצמצמה את קצב שריפת המזומנים לצד כוונות לגדול בצפון אמריקה.
הפלטפורמה של קוויקליז ארד, שהושקה ב-2018, היא פלטפורמת תמחור המבוססת בינה מלאכותית, ומיועדת לקמעונאים (retailers) ומותגים (D2C Brands). הפלטפורמה של קוויקליזארד תומכת באסטרטגיית תמחור רב ערוצית (multi channel), במגוון תחומים, כמו: מוצרי אלקטרוניקה, טיפוח ויופי, ריהוט ועיצוב הבית, מוצרי ספורט, אופנה, מוצרי בעלי חיים, מזון ומשקאות וכן תחומי התעופה והתיירות.
ההכנסות של החברה זינקו ב-52% ל-21.1 מיליון שקל ב-2023 כאשר 10% מההכנסות מקורן בצפון אמריקה, שם רואים בחברה מנוע צמיחה משמעותי בשנים הקורובת. ההכנסות השנתיות המתחדשות (ARR) עלו ב-32% ביחס לשנת 2022 והסתכמו ב-8.1 מיליון דולר.
שיעור הרווח הגולמי עלה ל-78.6% מהמכירות לעומת 73.9% בשנת 2022. הרווח הגולמי (Non-GAPP) זינק ב-62% לעומת שנת 2022 והסתכם ב-16.6 מיליון שקל. הוצאות התפעוליות קטנו ב-5% ל-23.6 מיליון שקל.
בקופתה של החברה נותרו בסוף 2023 מזומנים בהיקף של 19 מיליון שקל, ללא חוב. בתחילת השנה גייסה החברה מפובלסיס עוד 10.5 מיליון שקל.
החברה צמצמה את קצב שריפת המזומנים ורשמה תזרים שלילי של 7.1 מיליון שקל מפעילות שוטפת, לעומת 16.5 מיליון שקל ב-2022. בחברה מעריכים, כי במידה וקצב שריפת המזומנים ישאר זהה, אז לחברה יתרה מספקת למעל 4 שנים.