דלתא ישראל מותגים פרסמה הבוקר את דוחותיה הכספיים לשנת 2023 ולרבעון הרביעי לשנה זו.
הכנסות החברה ברבעון הרביעי צמחו בכ-9% והסתכמו בכ-317.1 מיליון ש"ח לעומת כ-290.5 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. הכנסות החברה בשנת 2023 צמחו בכ-3% והסתכמו בכ-945.9 מיליון ש"ח לעומת כ-918.8 מיליון ש"ח בשנת 2022.
מכירות האינטרנט של החברה ברבעון הרביעי צמחו בכ-17.4% והסתכמו בכ-55.4 מיליון ש"ח (שיעור של כ-17.5% מסך הכנסות החברה) לעומת כ-47.2 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד (שיעור של כ-16.3% מסך הכנסות החברה). מכירות אתרי האינטרנט של החברה ברבעון הרביעי כוללות מכירות בסך כ-5.8 מיליון ש"ח של המותג Victoria`s secret שהושק בדצמבר 2022 שבו הסתכמו מכירות מותג זה בכ-1.4 מיליון ש"ח.
נכון להיום, החברה מפעילה אתרי אינטנרט לכל אחד מהמותגים דלתא, פיקס, Victoria’s Secret ו- Pante rei ובכוונתה לפתוח אתר אינטרנט למותג Bath & Body Works ברבעון השני לשנת 2024.
הרווח הנקי ברבעון הרביעי זינק בכ-77% והסתכם בכ-64.6 מיליון ש"ח, היווה שיעור שיא של 20.4% מסך ההכנסות לעומת כ-36.5 מיליון ש"ח, שהיווה 12.5% מסך ההכנסות ברבעון המקביל אשתקד.
דירקטוריון החברה אישר חלוקת דיבידנד בסך של כ-32.3 מיליון ש"ח, אשר צפוי להיות משולם ביום 7 במרץ 2024 ומתווסף לדיבידנד שחולק מתחילת שנת 2023 בסך של כ-44 מיליון ש"ח.
ענת בוגנר מנכ"לית דלתא ישראל מותגים אמרה היום: "אנו מסכמים את שנת 2023 עם צמיחה בכל הפרמטרים: בהכנסות, ברווח ובתזרים מפעילות שוטפת, וביתר שאת ברבעון הרביעי שאופיין בגידול במכירות ושיפור ברווחיות שגברו בעיקר עקב ימי החורף הקרים בתקופה." עוד הוסיפה "שנת 2023 אופיינה בסביבת אינפלציה עולה שהשפיעה על התייקרות העלויות והתשומות. למרות זאת, החברה הציגה גידול בהכנסות, בכל מדדי הרווח ובשיעורי הרווחיות מסך ההכנסות, מה שמוכיח את חוסן החברה ואת הגמישות העסקית להציג צמיחה עקבית."