אורן עזר, מנכ"ל ומייסד שותף בחברת אלקטריאון<br>קרדיט: ניר סלקמן
אורן עזר, מנכ"ל ומייסד שותף בחברת אלקטריאון קרדיט: ניר סלקמן

אלקטריאון פרסמה הבוקר (ג’) את תוצאותיה לרבעון השלישי של השנה ומציגה שיפור בפעילות, ללא כל השפעה ממלחמת חרבות ברזל.

הכנסות ורווח גולמי שלהחברה לרבעון השלישי לשנת 2023 הסתכמו בכ-6 מיליון שקל, לעומת כ-2.02 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול לתקופה האמורה נובע מהכרה בהכנסה בגין פרויקטים בגרמניה, ישראל וארה"ב. כמו כן, החברה הציגה רווח גולמי של כ-1.038 מיליון שקל לרבעון השלישי לשנת 2023, לעומת כ-293 אלף שקל ברבעון המקביל דאשתקד. החברה ממשיכה לפעול במרץ למען ייעול שרשרת האספקה וטיוב של יכולות הייצור, וזאת מתוך כוונה להמשיך להגדיל את הרווח הגולמי.

הוצאות מחקר ופיתוח לרבעון השלישי לשנת 2023 היו ללא שינוי מהותי והסתכמו בכ-14.05 מיליון שקל, לעומת הוצאות של כ-14.55 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הוצאות שיווק ופיתוח עסקי לרבעון השלישי לשנת 2023 הסתכמו בכ-4.80 מיליון שקל, לעומת כ- 5.23 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הוצאות הנהלה וכלליות לרבעון השלישי לשנת 2023 הסתכמו בכ-2.88 מיליון שקל, לעומת כ-3.09 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

ההפסד כולל (מותאם לתקופה)לרבעון השלישי לשנת 2023 הסתכם בכ-19.69 מיליון שקל, לעומת כ-18.88 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

נכון ליום 30 בספטמבר 2023, לחברה יתרות מזומנים, שווי מזומנים ופיקדונות בסך של כ-68.46 מיליון שקל וכן כ-5 מיליון שקל בפיקדון משועבד. בנוסף, נכון לתקופת הדוח, לחברה קיים מלאי בהיקף של כ-28 מיליון שקל בגין מהצטיידות החברה מראש לקראת פרויקטים חתומים בישראל, אירופה וארה"ב.

תזרים המזומנים של החברה מפעילות שוטפת ברבעון השלישי לשנת 2023, הסתכמה בתזרים שלילי של כ-17.53 מיליון שקל לעומת תזרים שלילי של כ-22.45 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

יעד הכנסות ותקבולים כפי שפרסמה החברה בדוחות בעבר, יעד הכנסות ותקבולים מפרויקטים לשנים 2024-2023, עומד על סך של כ-102 מיליון שקל, כאשר רכיב ההכנסות מהתקשרויות קיימות ומהתקשרויות במשא ומתן/מכרז, אשר דווח, עומד על כ-81 מיליון שקל.

אורן עזר, מנכ"ל אלקטריאון, ציין כי: "ברבעון זה מימשנו לראשונה פרוייקט מסחרי בהיקף מלא בשיתוף עם אלקטרה אפיקים, הפועל כ-24 שעות ביממה 6 ימים בשבוע בחניון אוטובוסים בראש העין. מזה כחודש ומחצה, הטכנולוגיה האלחוטית והתוכנה המתקדמת של החברה תומכות בצי מסחרי ומציגות, הלכה למעשה, את הפשטות והנוחות שבטעינה אלחוטית. במקביל, הוצאנו לפועל את החלק הראשון של הכביש החשמלי במישיגן והצגנו את מהירות ההתקנה ופשטות התפעול של הטכנולוגיה. אנו נמשיך לפעול במרץ כדי לממש את המטרות והיעדים שהצבנו לעצמנו".

תגובות לכתבה

הוסיפו תגובה

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש