ברק עילם, לשעבר מנכ"ל נייס<br>קרדיט: CRC Media
ברק עילם, לשעבר מנכ"ל נייס קרדיט: crc media

מנייתה של חברת נייס קופצת בכ-4% לאחר הדוחות הכספיים לרבעון השלישי של השנה, לאחר שהחברה רשמה צמיחה של 22% בהכנסות מענן לעומת הרבעון השלישי של השנה שעברה.

תוצאות החברה מעל לטווח העליון של התחזית שנתנה נייס, גם ברווח וגם בהכנסות. נייס העלתה את תחזית ההכנסות לשנת 2023 ומספקת צפי ראשוני לשנת 2024.

ההכנסות של נייס (Non-GAAP) עלו ב-8% ל-601.3 מיליון שקל. ההכנסות מענן עלו ב-22% ל-403.3 מיליון שקל ברבעון השלישי. שיעור הרווח הגולמי מענן נותר ברמה של 70.4%, מה שמהווה אתנחתא לחשש משחיקה ברווחיות.

הרווח התפעולי עלה ב-15% לעומת הרבעון המקביל אשתקד ל-183.9 מיליון שקל. ובשורה התחתונה, הרווח למניה בדילול מלא עלה ב-18% ל-2.27 דולרים. הרווח הנקי ברבעון השלישי גדל ב-18%, והסתכם ב-150.6 מיליון דולר לעומת 127.8 מיליון דולר אשתקד.

נייס מעלה את תחזית סך ההכנסות (Non-GAAP) לשנת 2023 שצפוי להסתכם ב-2.35 מיליארד דולר עד 2.37 מיליארד דולר, שמייצג גידול של 9% לפי נקודת האמצע של התחזית לעומת אשתקד.

החברה מעלה את תחזית הרווח (Non-GAAP) למניה בדילול מלא לשנת 2023 שצפוי להיות בטווח של 8.58 דולר עד 8.78 דולר, שמייצג גידול של 14% לפי נקודת האמצע של התחזית לעומת אשתקד.

בתוך כך, נייס סיפקה צפי ראשוני מעבר לשנת 2023 - צופה גידול של לפחות 18% בהכנסות ענן לשנת 2024 מול אשתקד, בנטרול רכישת LiveVox, שצפויה להיסגר במחצית הראשונה של 2024. על בסיס שנה שלמה לשנת 2024, LiveVox צפויה לתרום כ-142 מיליון דולר הכנסות. עוד צופה נייס כי ה-EBITDA לשנת 2024 יהיה קרוב ל-900 מיליון דולר כולל סינרגיות מ-LiveVox, ושיחצה את רף המיליארד דולר בשנת 2025.

"אנו שמחים לדווח על רבעון חזק נוסף עם תוצאות מעל הטווח העליון של תחזית החברה לרבעון השלישי, הן בהכנסות והן ברווח למניה", אמר ברק עילם, מנכ"ל נייס. "השיא בסך ההכנסות שהושג ברבעון זה נבע מגידול בהכנסות הענן בשיעור של 22%, שהוא קצב הצמיחה הגבוה ביותר בתעשייה שלנו. מעבר לכך, גם ברבעון זה השגנו רווחיות מובילה וצמיחה חזקה ברווח התפעולי, שולי הרווח התפעולי וברווח למניה. התוכנית החדשה שלנו לרכישה עצמית של מניות בסך של 300 מיליון דולר מבטאת את האמון שלנו בחוסן העסקי של נייס ובפרופיל הפיננסי האיתן של החברה.”

מר עילם המשיך, "אנחנו מובילים את שוק חווית הלקוח (CX) תוך מינוף מגמות חזקות של מעבר לענן, קונסולידציה לפלטפורמה אחידה ומקיפה וביקוש גובר לבינה מלאכותית. עם שיא בהיקף ה-pipeline שלנו שאותו מוביל בעיקר הביקוש לפתרונות בינה מלאכותית ודיגיטל, אנו ממוצבים היטב לסיום חזק של השנה ושמחים לספק תחזית ראשונית לשנת 2024 המשקפת את העוצמה של מעמדנו המוביל בשוק".

תגובות לכתבה

הוסיפו תגובה

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש