גלאסבוקס, מדווחת היום (יום ג’) על תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי לשנת 2023.
הכנסות החברה ברבעון הסתכמו ב-12.2 מיליון דולר, גידול של 5% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. ההכנסות ממנויי ענן זינקו בכ- 34% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.
ההכנסות השנתיות החוזרות (ARR) של החברה הסתכמו בכ-56 מיליון דולר, גידול של 20% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד, מתוכן ה-ARR מלקוחות ענן הסתכם בכ-48 מיליון דולר, זינוק של כ-59% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד. במהלך הרבעון חתמה החברה על הסכם עם תאגיד בנקאי גדול בהיקף כולל של כ-42.3 מיליון דולר ל-3 שנים.
נמשכת מגמת השיפור ברווח הגולמי Non-GAAP ברבעון לכ-70.5% לעומת כ-66.1% ברבעון המקביל אשתקד.
שיא ברווחיות הגולמית הישירה ממנויי ענן ברבעון שהשתפרה ל-76.1% לעומת 64.8% ברבעון השלישי אשתקד.
ההפסד התפעולי ה-Non-GAAP נחתך משמעותית בכ-71%, תוצאה של השיפור המתמשך ברווחיות בשילוב תוכנית ההתייעלות וצמצום ההוצאות, עליה הכריזה החברה ברבעון השני של השנה, והחלה לקבל ביטוי כבר בתוצאות הרבעון הנוכחי.
יתרות המזומנים של החברה כולל מסגרת אשראי עומדות על כ-37 מיליון דולר ומאפשרות לחברה גמישות פיננסית לצד המשך ההתרחבות החברה ויישום המהלכים האסטרטגיים שלה.
רבעון שלישי ברציפות של עלייה בשיעור שימור הלקוחות: שיעור השימור נטו של לקוחות גדולים לתקופה של 9 חודשים עומד על 125% ושיעור השימור הגולמי ברוטו של לקוחות גדולים לאותה תקופה עומד על 89%.
במהלך הרבעון נמשכה מגמת הרחבת תיק הלקוחות תוך יישום אסטרטגיית החברה למתן דגש על לקוחות גדולים כגון : US HealthConnect Inc ו-Brisbane City Council זאת לצד המשך הרחבת חוזים של לקוחות קיימים גדולים כגון : ,Ace Hardware חברות תעופה מאסיה, חברת ביטוח גדולה ואחד משלושת הבנקים הגדולים בארה"ב.
"גלאסבוקס מציגה ברבעון תוצאות חזקות הנובעות בעיקרן מהכנסות מלקוחות ענן, מה שמהווה עדות חזקה להחלטת החברה להתמקד בסגמנטים בהם יש לנו יתרון מוכח, ביניהם מגזר הפיננסים והביטוח. אנו ממשיכים בגיוס לקוחות חדשים ובהגדלת ההכנסות מלקוחות קיימים שמקבלים החזר השקעה מהיר תודות לפתרונות שמציעה החברה. וזאת, לצד יישום צעדי התייעלות תפעולית, שהחלו לבוא לידי ביטוי בשיפור המשמעותי בכלל מדדי הרווח", אמר מנכ"ל גלאסבוקס, ירון מורגנשטרן. "אנו צופים שקצב שריפת המזומנים של החברה בשנת 2023 יהיה נמוך משמעותית בהשוואה לשנה הקודמת, ויחד עם יתרות המזומנים העומדות לרשותנו, הם יקנו לנו גמישות פיננסית שתאפשר את המשך מגמת הצמיחה".
גלאסבוקס הינה בחזית השימוש בטכנולוגיית הבינה המלאכותית והיא הראשונה בתחום ה- Experience Intelligence שממשיכה לפתח את היכולת המוצרית שלה באמצעות טכנולוגיית GenAI פורצת הדרך והגדילה בכך את נגישות לקוחותיה לדאטה ולתובנות יותר מאי פעם. בכנס הלקוחות הגלובלי של גלאסבוקס שנערך בספטמבר אשר בו הציגו גופים מובילים בתעשייה כגון Wells Fargo ו-Nestle החברה נתנה דגש על היכולת המוצרית החדשה שלה, חיבור של עולמות ה-user analytics ו-user experience באמצעות שימוש נרחב בטכנולוגיית AI. הבינה המלאכותית היא מרכיב רב עוצמה ביכולות של גלאסבוקס לאפשר ללקוחותיה לנתח כמויות גדולות של נתונים ולהגיע לתובנות משמעותיות. נוסף על היכולות העוצמתיות של הפלטפורמה בתחומי הפאנלים השיווקיים, מיפוי חוויות הלקוח ודו"חות, השילוב של ה AI שבשימוש ע"י ChatGPT יציע ללקוחות גלאסבוקס ברחבי העולם רמה חדשה של פשטות.
מורגנשטרן הוסיף: "מדינת ישראל מצויה במהלכה של מלחמה שעשויה להימשך עוד זמן בלתי ידוע. כחלק מכך, אנו תומכים ומחזקים את ידיהם של עובדי החברה ואת לקוחותינו בארץ. פעילותינו העסקית המקומית והגלובאלית ממשיכה כתיקונה, וזאת הודות לעובדי החברה המגלים מחויבות עמוקה להמשך קיומה של פעילותנו העסקית. אנו מודים ומוקירים תודה לשותפינו העסקיים ולקוחותינו על הסולידריות הרבה שהם מפגינים כלפינו בימים כואבים ומורכבים אלה."