קרדיט: depositphotos / woodkern
קרדיט: depositphotos / woodkern

ווטר אי.או, לשעבר אימפקס, דיווחה על הסכמי פיתוח נוספים עבור הלקוח העיקרי שלה, חברת פפסיקו העולמית, לפיתוח בקבוק משקאות חכם נוסף (דור 2) בסך כולל של חצי מיליון דולר לשנת 2023.

האחד, פיתוח בקבוק Smart Gx Bottle דור 2 המבוסס על הטכנולוגיה של החברה שהותאמה למותג Gatorade של פפסיקו תמורת 313 אלף דולר. זמן הפיתוח הוא כחודשיים וחלק מפעולות הפיתוח הסתיימו, כך דיווחה החברה.

השני, פיתוח ובדיקת יכולות מדידה עבור הבקבוק מהדור הראשון בסך כולל של 202 אלף דולר, כאשר עבור מוצר זה פעולות הפיתוח והבדיקות הסתיימו.

ההסכמים הינם המשך להסכם שעליו חתמה אימפקס עם פפסיקו בפברואר 2022 תמורת 2.7 מיליון דולר.

אימפקס מפתחת, מייצרת ומשווקת פלטפורמה טכנולוגית שמטרתה איסוף מידע על שימוש של לקוחות הקצה במוצרי צריכה. במסגרת פעילות זו מתמקדת החברה במוצרים מתחומי הבריאות (Wellness). החברה תלויה בעיקר בלקוח העיקרי שלה - פפסיקו העולמית. את המחצית הראשונה של 2023 סיימה אימפקס בהפסד של 792 אלף דולר לעומת הפסד של 2.8 מיליון דולר במחצית המקיבלה אשתקד.

ההסכם עם פפסיקו מהווה עוגן עבור החברה כשלמעשה פפסיקו היא הלקוח העיקרי שלה ויש לה תלות גדול בתאגיד האמריקאי.

בחודש שעבר דיווחה אימפקס כי מתחילת המלחמה ישנה האטה משמעותית בפעילותה בישראל וצופה השפעה לרעה מהותית על תזרים המזומנים של החברה והתוצאות ברבעון הרביעי. אימפקס, שנסחרת בבורסה בתל אביב לפי שווי של כ-12 מיליון שקל בלבד, עלולה להתקשות בלהשיג מקורות מימון נוספים נוכח המלחמה ולכן עשויה לבצע התאמות בתוכניותיה, כך מסרה החברה בחודש האחרון.

תגובות לכתבה

הוסיפו תגובה

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש