אלי גרינברג, מנכ"ל סקודיקס<br>קרדיט: אוריין ברטוב
אלי גרינברג, מנכ"ל סקודיקס קרדיט: אוריין ברטוב

סקודיקס, העוסקת במחקר ופיתוח, ייצור, שיווק ומכירות של מערכות דיגיטליות מתקדמות להשבחת דפוס, פרסמה תוצאות מקדמיות לתשעת החודשים הראשונים של השנה, ומצגת משקיעים בנוסף לשיחה שתקיים היום בשעה 11:00 בקשר להסכם ההפצה האסטרטגי שחתמה עם ricoh שתפיץ את המוצרים שלה בצפון אמריקה.

בנוסף לפעילותה, סקודיקס מעניקה שירותים שונים עבור השימוש במערכות שלה ומוכרת מוצרים מתכלים (פולימרים) וחלקי חילוף שחלקם פותחו על ידיה, המשמשים את מערכותיה בתהליך השבחת הדפוס. בבעלותה 11 משפחות פטנטים, בהן 41 פטנטים ובנוסף 4 בקשות לרישום פטנטים ברחבי העולם. מוצרי החברה העיקריים הם מערכות דיגיטליות להשבחת דפוס.

מערכות החברה נמכרות לשלושה שווקי מטרה עיקריים: שוק הדפוס המסחרי, שוק הדפוס המקוון (commerce-e print) ויצרני אריזות המייצרים אריזות, בעיקר לחברות בינוניות וגדולות, בין השאר, חברות רב לאומיות למוצרי צריכה שונים בתחומים מגוונים כגון מזון, קוסמטיקה, משקאות, מכשירים אלקטרוניים, קונפקציה וכיו"ב.

להערכת החברה ההכנסות בתשעת החודשים הראשונים של השנה עלו ל-20 מיליון דולר לעומת הכנסות של 19.7 מיליון דולר בתקופה המקבילה ב-2022. החברה מעריכה כי ההכנסות החוזרות ממוצרים מתכלים ושירות עלו ב-13% ל-8 מיליון דולר לעומת 7.16 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. "הנהלת החברה מצפה לצמיחה גם בשנה זו אולם נוכח פני התקופה אינה יעולה להעריך את שיעורה בשלב זה", כך כתבה סקודיקס בהודעה.

תגובות לכתבה

הוסיפו תגובה

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש