פיני מנדל, מנכ"ל קוויקליזארד<br>קרדיט: יח"צ
פיני מנדל, מנכ"ל קוויקליזארד קרדיט: יח"צ

קוויקליזארד פרסמה היום את תוצאותיה לחציון הראשון של 2022. הכנסות החברה מפלטפורמת תמחור דינמי בכ- 5,911 אלפי ש"ח לעומת כ- 4,488 אלפי ש"ח בחציון המקביל אשתקד, גידול של כ-31.7%.

ההכנסה הדולרית החודשית החוזרת (ARR) ביום 30 ביוני 2022 הסתכמה בכ- 5,064 אלפי דולר ארה"ב ו- 17,724 אלפי ש"ח לעומת כ- 3,300 אלפי דולר ארה"ב ו- 10,758 אלפי ש"ח ביום 30 ביוני 2021, גידול של כ-53% בדולר ארה"ב ו- 65% בש"ח בהתאמה.

הרווח הגולמי של החברה עומד על כ-4.2 מיליון ש״ח, עלייה של כ-25% אחוזים בהשוואה לחציון המקביל בשנת 2021.

ב 30 ביוני, התקשרה החברה עם חברת ישראייר תעופה, בהסכם שירותים חדש. לפי ההסכם החל מ 1 ביולי, הורחב היקף השירותים הניתנים לישראאייר, בין היתר ע"י הרחבת השימוש ברישיון התמחור הדינמי של החברה עבור כלל מוצריה של ישראייר, בתמורה לסך כולל של 500 אלף דולר ארה"ב לפני מע"מ. ההסכם הינו לתקופה של 5 שנים.

החברה מסכמת החציון עם הפסד של 8.2 מיליון שקל ירידה של 31% ביחס להפסד של 11.9 מיליון בחציו המקביל בשנה שעברה.

לדברי פיני מנדל, מנכ״ל החברה: ״ בחציון הנוכחי חתמנו על שתי עסקאות מהותיות, קבוצת סמסונג העולמית הפכה ללקוח משמעותי וכרגע אנחנו פעילים במדינות רבות ביניהן סמסונג ארה"ב, צרפת, קוריאה הדרומית, סין וגרמניה. חברת ישראייר חתמה על הסכם לחמש שנים נוספות על סך של כ- 500 אלף דולר בשנה. בנוסף השוק הישראלי התעורר לאחר הדיווח על עסקת ישראייר והתחלנו פעילות בארץ מול כמה חברות מובילות בתחומים שונים. גיבשנו צוות מכירות טוב שצבר ניסיון ואנחנו ממשיכים בטיוב הצוות להמשך חדירה בינלאומית. החברה החלה לגבות תשלום גבוה יותר בעבור שימוש במערכת מאחר והלקוחות השכילו להבין את הערך המוסף שאנו מביאים, הן ברווחיות והן בשימוש הקל והמהיר. התחלנו דריסת רגל בוורטיקלים שונים כגון, יצרנים, תעופה, מזון, קמעונאות ועוד. כיום אני יכול לומר כי לקוויקליזארד יש הרבה לקוחות פעילים באירופה והצלחנו לבנות לעצמינו מוניטין בשוק האירופי, כתוצאה מכך אנו רואים גידול בביקוש למערכת של החברה על ידי לקוחות חדשים.

בארצות הברית, חתמנו על עסקה עם לקוח גדול המפעיל מאות חנויות, בנוסף אנו במגעים עם כמה מפיצים בארצות הברית בשביל להחדיר את המוצר לעוד חברות בצפון אמריקה.

אנחנו בקוויקליזארד נמשיך להוביל את החברה לצמיחה, באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת שפיתחנו שעוזרת לקהל לקוחותינו בקבלת החלטות תמחוריות והחלטות עסקיות מושכלות יותר ובכך מביאה להגדלת הרווח וההכנסות שלהן, הן באון ליין והן בחנויות הפיזיות, מה שבהחלט יבוא לידי ביטוי גם בשורת הרווח של קוויקליזארד.״

תגובות לכתבה

הוסיפו תגובה

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש