שיח מדיקל גרופ פרסמה הבוקר דוחות לרבעון השני של השנה, ההכנסות צמחו לשיא והסתכמו בכ-34.2 מיליון ש"ח, לעומת כ-10.7 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. גידול של כ-221% לעומת הרבעון המקביל, הצמיחה נובעת מגידול בהיקפי הפעילות של החברה, לרבות התפתחות רשת בתי המרקחת.
הרווח הגולמי לפני השפעת שינויים בשווי הוגן של נכס ביולוגי ברבעון גדל ב- 166% והסתכם ב-11.3 מיליון ש"ח, בהשוואה לכ-4.3 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.
שיעור הרווח הגולמי עמד ברבעון על 33.2% לעומת כ- 40.5% ברבעון המקביל אשתקד. השיעור קטן לאור שינוי בתמהיל המוצרים הנמכרים.
הרווח התפעולי הסתכם ב-4.4 מיליון ש"ח לעומת כ- 1.2 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד, גידול של פי 3.5.
Adjusted EBITDA ברבעון הסתכם בכ- 5.9 מיליון ש"ח ומהווה צמיחה של כ-289% ביחס לרבעון המקביל.
הרווח הנקי המיוחס לבעלי המניות בחברה ברבעון הסתכם ב-2.5 מיליון ש"ח, בהשוואה לכ-0.5 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד (עליה של 400%).
יוגב שריד, מנכ"ל שיח מדיקל גרופ: "אנו מסכמים רבעון רביעי ברציפות של צמיחה עם שיא בהכנסות החברה. ברבעון הנוכחי רשמנו רווח נקי המיוחס לבעלי המניות בחברה בסך 2.5 מיליון ש"ח ותזרים מזומנים חיובי בסך 7 מיליון ש"ח. בהתבסס על נתוני החציון הראשון של השנה ובמבט קדימה, אנו עומדים על קצב מכירות שנתי של מעל 120 מיליון ש"ח לשנה לעומת כ- 67 מיליון ש"ח בשנת 2021.
מספר מטופלי הקנאביס ממשיך לצמוח, מנגד אנו רואים כי שוק הקנאביס המקומי עובר שינויים והתאמות. שיח ערוכה, עם יכולות פיננסיות ותפעוליות, לנצל הזדמנויות. להערכתנו, קונסולידציה אפשרית לצד יציאה של שחקנים מהשוק ייטיבו עם שיח, כאחת מהחברות המובילות והחזקות בשוק.
לאחרונה רכשנו שני בתי מרקחת בעלי רישיון לניפוק קנאביס בירושלים. כיום רשת בתי המרקחת שלנו מונה 5 סניפים כאשר היעד הוא להגיע ל-10 בתי מרקחת בפריסה ארצית. בדומה לבית המרקחת "תפרחת" בצפון גם בית המרקחת בירושלים מפעיל מערך שליחויות ואלו משתלבים וסינרגטיים למוקד שירות הלקוחות הוותיק שאנו מפעילים.
הפריסה הגיאוגרפית של רשת בתי המרקחת של החברה נותנת מענה רחב למעל מ40% ממטופלי הקנאביס בישראל. עם המשך התרחבות הרשת ניתן מענה לקהל באזורים נוספים.
אנו קשובים לטעמיו המשתנים של הצרכן וערים לרצונו לנסות מוצרים חדשים והכל תוך דגש על איכות ומיתוג המוצרים ובשיפור חווית הצרכן. במהלך השנים האחרונות, אנו משיקים באופן שוטף מוצרים חדשים בעיקר בקטגוריית הפרימיום T20-C4 המבוקשת ביותר בישראל.
בנוסף, מזה תקופה ארוכה השקנו שני מוצרי שמן המבוססים על זני הדגל של החברה, שמן בלאק ושמן תכלת. שני שמנים אלו הינם בכשרות מהדרין וזאת בין היתר מתוך הרצון לפנות ולהנגיש את מוצרי החברה גם לקהל המסורתי-דתי.
שיח מציגה צמיחה בכל הפרמטרים, לרבות הכנסות, רווחיות ותזרים מזומנים, אלו מאפשרים לנו להמשיך וליישם את תוכניות העבודה שלנו תוך דגש על ניצול הזדמנויות בשוק הקנאביס.