רמי לוי<br>קרדיט: פלאש90, נתי שוחט
רמי לוי קרדיט: פלאש90, נתי שוחט

רשת חנויות המזון, רמי לוי שיווק השקמה, פרסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של שנת 2022, ההכנסות צמחו בכ-9% לכ-1.74 מיליארד שקל, בהשוואה לכ-1.59 מיליארד שקל ברבעון המקביל אשתקד. הצמיחה בהכנסות ברבעון נבעה מפתיחת סניפים חדשים, מעלייה בפדיון חנויות זהות בשיעור של כ-2.9%.

הרווח הגולמי עלה בכ-5% לכ-401 מיליון שקל, בהשוואה לכ-383 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. העלייה ברווח הגולמי נבעה מהצמיחה האמורה בכל תחומי הפעילות של רמי לוי, ומנגד מהשפעת הירידה בשיעור הרווח הגולמי ברבעון לכ-23.1% לעומת כ-24.1% ברבעון המקביל אשתקד בשל העמקת המבצעים לצרכן בחג פסח שחל השנה ברבעון השני.

הרווח התפעולי הסתכם בכ-74 מיליון שקל, בהשוואה לכ-91 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הירידה ברווח התפעולי ברבעון נבעה בעיקר מהשחיקה האמורה ברווחיות הגולמית בשל עיתוי חג הפסח והעמקת המבצעים. שיעור הרווח התפעולי ברבעון עמד על כ-4.3%, בהשוואה לשיעור של כ-5.7% ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח הנקי הסתכם בכ-36.5 מיליון שקל, בהשוואה לכ-60.8 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הירידה ברווח הנקי, למרות הצמיחה בכל תחומי הפעילות, נבעה כאמור מהעמקת המבצעים לחג הפסח, וכן מגידול בהוצאות המימון, נטו כתוצאה מהירידה בשווי הוגן של תיק ניירות ערך סחירים בשל הירידות בשווקי ההון במהלך הרבעון.

רמי לוי, מנכ"ל רשת רמי לוי שיווק השקמה: "אנו מסכמים רבעון נוסף עם צמיחה בהכנסות ובכל תחומי הפעילות, בזכות האסטרטגיה של הרשת להציע את סל המוצרים הזול ביותר ללקוח, תוך הקפדה על איכות ושירות ברמה הגבוהה ביותר. הציבור בישראל רואה ברמי לוי את רשת השיווק המשפיעה ביותר להורדת יוקר המחיה בישראל, דבר המקבל משנה חשיבות במיוחד בימים אלה עם סביבה אינפלציונית, ומתבטא בגידול בכמות הלקוחות המבקרים בסניפי הרשת. כמו כן, ניתן לראות גם האצה ברכישת מוצרים של המותג הפרטי, דבר המעיד על הרצון של לקוחותינו לרכוש מוצרים איכותיים במחירים ריאלים ונוחים יותר. אנו רואים בכך שליחות, ומבטיחים להמשיך ולספק ללקוחותינו את סל המוצרים הזול ביותר גם בעתיד. אנו פועלים במגוון דרכים כדי למנוע את עליות המחירים, ככל שניתן. אנו רואים חשיבות עליונה בכך שכל בית בישראל יוכל לעבור את חופשת הקיץ ואת תקופת החגים בצורה מכובדת וראויה. בנוסף, אנו ממשיכים להציג צמיחה בהיקפי הפעילות של גוד פארם, רשת הפארם הזולה בישראל, כאשר במהלך ארבע השנים האחרונות פתחנו בממוצע כ-10 סניפי פארם חדשים מדי שנה, ובכוונתנו להמשיך במגמה זו גם בשנים הבאות. אני מבקש להודות לכל עובדי החברה ולמנהליה וכן למשקיעי החברה ובראש ובראשונה ללקוחותינו הנאמנים ומאחל לכולם בריאות שלמה".

תגובות לכתבה

הוסיפו תגובה

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש