קבוצת סלקום מפרסמת את תוצאותיה לרבעון השני של שנת 2022 בשורה התחתונה התוצאות מעידות על המשך הצמיחה בפרמטרים המרכזיים; סלולר, סיבים וטלוויזיה. החברה מציגה גידול במנויי הסלולר לצד ירידה בשיעור הנטישה ועלייה ב-- ARPU, עלייה ברווח במכירת ציוד הקצה, עלייה ברווח הנקי ובתזרים המזומנים של החברה.
הרווח הנקי של החברה הסתכם לסך של 39 מיליון שקל לעומת הפסד בסך של 14 מיליון שקל ברבעון
המקביל אשתקד. הרווח התפעולי של החברה ברבעון הנוכחי הסתכם לסך של כ- 95 מיליון שקל לעומת רווח בסך של כ- 33 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ- 188%.
EBITDA מתואמת של החברה לתקופת הדוח הסתכם לסך של 303 מיליון שקל, לעומת 297 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של 2% .
סך הכנסות ברבעון השני של שנת 2022 עם מחזור הכנסות כולל בסך של 1,069 מיליון שקל, לעומת סך של 1,003 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2021, גידול של 66 מיליון שקל ועליה בשיעור של 6.6%.
ההכנסות מציוד קצה ברבעון השני של עמדו על 300 מיליון שקל לעומת 275 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של 25 מיליון שקל ועלייה בשיעור של 9.1%. הרווח הגולמי ממכירת ציוד קצה הסתכם ב- 52 מיליון שקל לעומת 41 מיליון שקל ברבעון המקבל אשתקד, עלייה של כ- 26% ביחס לרבעון המקביל
בשנת 2021 .
ההכנסות משירותי הסלולר ברבעון הנוכחי הסתכמו לכ- 489 מיליון שקל, לעומת 461 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, גידול של 28 מיליון שקל ועלייה של כ- 6.1% ביחס לרבעון המקביל בשנת 2021.
העלייה נובעת בעיקר מהגידול במצבת המנויים ומעליית ה- ARPU לרבות, משירותי דור 5 ושרותי נדידה בחו"ל.
ההכנסות משירותים במגזר הנייח הסתכמו לסך של כ- 317 מיליון שקל, לעומת 305 ברבעון המקבל אשתקד, גידול של 12 מיליון שקל ועלייה של כ- 4% בהשוואה לרבעון המקביל בשנת 2021 . העלייה נובעת בעיקר מעליה בהכנסות משרותי האינטרנט, סיבים וטלוויזיה.
דניאל ספיר, מנכ"ל סלקום: "סלקום ממשיכה לצמוח גם ברבעון השני של שנת 2022 , תוך שיפור ביצועים ניכר והמשך ירידה ביחסי המינוף, דבר שאף ניכר בעדכון תחזית הדירוג של החברה מיציבה לחיובית. ברבעון הזה, כמו בקודם, אנו ממשיכים להשקיע בתשתיות ובהגדלת מנועי הצמיחה של החברה ולהעניק ללקוחותינו את השירות הטוב, המהימן והמתקדם ביותר, עליו יעידו הגידולים המשמעותיים בכמות המנויים והירידה בשיעורי הנטישה."