קרדיט: Depositphotos

בניה ותכנון קמפיינים בפייסבוק

שוקלים לפרסם מודעות בפייסבוק? תוהים כיצד להקים קמפיין מוצלח בפייסבוק?

תוכן מקודם 13/06/2022 18:07

א+א-

הבנת היסודות של פרסום בפייסבוק יכולה לעזור לכם להימנע מטעויות נפוצות שעולות זמן וכסף. היום תגלו כיצד ליצור קמפיין פרסום יעיל בפייסבוק.

החליטו היכן מודעות פייסבוק משתלבות בשיווק

לפני שאתם מוציאים עוד שקל על פרסום בפייסבוק, אתם צריכים שתהיה לכם תוכנית פעולה. אחרת, לא תדעו כיצד להמשיך.
כדי לראות תוצאות עקביות, זהו היכן במשפך המכירות שלכם תוכלו למנף מודעות פייסבוק.
שאלו את עצמכם ארבע שאלות כדי להגדיר את המהלך שלכם:
1. מה המטרה שלי לפרסום בפייסבוק? האם אני רוצה לייצר לידים חדשים עבור העסק שלי, מכירות עבור חנות המסחר שלי או מנויים חדשים לבלוג שלי?
2. האם יש תנועה קבועה של אנשים לאתר שלי?
3. האם יש רשימת תפוצה של מיילים? אם כן, האם הוא מספיק פעיל, וכמה אנשים נמצאים ברשימה הזאת?
4. האם אני יכול ליצור תוכן ייחודי ומעניין על העסק שלי?

כעת, בואו נסתכל על שלוש אסטרטגיות פרסום בפייסבוק בהן תוכלו להשתמש בהתבסס על התשובות לשאלות ששאלנו:
ספקו תוכן בחינם כדי לעניין תמיד את הקהל שלכם. שיווק באמצעות תוכן נמצא כאחת הדרכים היעילות ביותר להבליט את העסק שלכם ולעניין את הקהל. ספקו תוכן משעשע, מעניין או אחד שנותן השראה ללקוח העתידי שלכם.
צרו מעורבות אנשים ברשימת המיילים שלכם. העברת מסר באמצעות קמפיין בפייסבוק ושיווק בדואר האלקטרוני יעילות פי 2. לקוחות יראו את ההודעה בתיבת הדואר הנכנס שלהם, וכאשר הם גולשים בפייסבוק.
מקדו מחדש מבקרים באתר. אם תתקינו את הפיקסל של פייסבוק באתר האינטרנט שלכם, תוכלו למקד אנשים נוספים שביקרו לאחרונה באתר שלכם. אסטרטגיה של מיקוד מחדש יכולה גם להיות השלב השני שלכם בבניית תוכן. בנו קהל של אנשים שעסקו בתוכן שלכם בפייסבוק והפעילו להם קמפיינים בתגובה ישירה תוך קידום המוצרים או השירותים שלכם.

שיטות פרסום בפייסבוק

פייסבוק ממומן עובד לפי כמה שיטות: הראשונה, Cost per mille או CPM היא העלות של הפרסום עבור 1000 חשיפות. מה זה אומר? בעצם זה כמה ישלם המפרסם כדי שהפרסומת שלו תופיע 1000 פעמים. זוהי שיטה בה המפרסם של התוכן משלם רק עבור פעולה אחת שהיא מוגדרת מראש. אם לדוגמה פרסמתם מודעה בה הלקוח שלכם יכול להשאיר פרטי טלפון, עלות הפרסום במקרה הזה תקבע לפי כמות האנשים שהשאירו פרטי טלפון. שיטה נוספת נקראת רימרקטינג ומטרתה היא לפנות ללקוחות שביקרו באתר של העסק, אבל לא ביצעו פעולה כלשהי כמו רכישה מהאתר או השארת פרטים. כל לקוח שגולש באתר מוגדר כלקוח פוטנציאלי של העסק, ומה שהרימרקטינג עושה הוא להביא לתודעה של הלקוחות את האתר של העסק כדי שברגע שיחליטו שהם אכן צריכים את המוצר או השירות, הם יפנו לאתר של העסק בו בקרו בעבר. שיטה נוספת נקראת PPC ופירושה היא pay per click בעצם המפרסם משלם רק עבור כניסות לאתר שלו שנחשבות רלוונטיות.

לקידום ממומן בפייסבוק יש יתרונות רבים:

  • הפרסום שלכם הוא ממוקד לקהל יעד ספציפי אותו אתם בוחרים.
  • התוצאות הם כמעט מיידיות. מרגע שתתחילו לפרסם את החברה שלכם מיד תתחילו לקבל לקוחות חדשים – והרבה.
  • הפניות שלכם לגבי מוצרים או שירותים שאתם מספקים נהיות רלוונטיות לגמרי.
  • התשלום אותו תצטרכו לשלם יקבע לפי מספר הכניסות לאתר שלכם.
  • פייסבוק ממומן יעזור לכם לקבל שקיפות מלאה ודו"חות עם נתונים שיעזרו לכם לקבל מידע לגבי רמת האפקטיביות של הקמפיין.

הגדרת מטרות

אחת השאלות הראשונות לפני הקמת קמפיין היא: מה מטרת הקמפיין שלי?
האם הגברת המודעות היא המטרה? איך נחשוף את המוצר שלנו לקהל גדול יותר בכמה שפחות תקציב?

הפעלת שיקול - בשלב זה נצטרך להחליט מהו סוג הקמפיין. האם זה קמפיין תנועה בו נבדוק את תנועת הגולשים באתר או קמפיין מעורבות שבודק כמה לייקים ושיתופים מגיעים מאותם גולשים, התקנה של אפליקציה או צפייה בסרטון עם שירותי החברה ועוד.

פייסבוק נחשבת לפלטפורמה חכמה שמכירה את דפוסי ההתנהגות של הגולשים, גם מעבר לשעות הגלישה שלהם בפייסבוק. לכן היא יודעת מה הסבירות שלקוח ישאיר פרטים, ויהיה הקהל המתאים.

אין תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה