אופל בלאנס השקעות,חברה העוסקת במתן שירותים פיננסיים לעסקים קטנים ובינוניים, מדווחת היום על הכנסות שיא לרבעון הראשון לשנת 2022.
בעקבות משבר וירוס הקורונה פעלה אופל בלאנס לטיוב תיק לקוחות החברה תוך הקשחת הליך החיתום הקפדני הנהוג בשגרה, ומתוך כוונה להבטיח ככל הניתן את יציבות החברה.החברה הגדילה באופן עקבי מרבעון לרבעון את תיק הלקוחות, לצד שמירה על יציבות הפסדי האשראי.תיק הלקוחות של החברה גדל ביחס לאשתקד, מסך של כ-277 מיליון ש"ח ברבעון הראשון של 2021, לכ-473 מיליון ש"ח בסוף הרבעון הראשון של 2022.
היקף הפסדי האשראי של אופל בלאנס לרבעון הסתכם בכ-1.3 מיליון ₪.
ההכנסות משירותים פיננסיים ברבעון הראשון של שנת 2022 הסתכמו בכ-20.1 מיליון ש"ח, גידול של כ-39.6% ביחס להכנסות של כ-14.4 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.
ההכנסות משירותים פיננסיים נטו בניכוי הוצאות הפסדי אשראי ברבעון הראשון של שנת 2022 הסתכמו בכ-17.0 מיליון ש"ח (84.5% מההכנסות), גידול של כ-30.5% בהשוואה ל-13 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח הנקי ברבעון הראשון של שנת 2022 הסתכם בכ-7.7 מיליון ש"ח, גידול של כ-26.6% בהשוואה לרווח נקי של כ-6.1 מיליון ש"ח ברבעון הראשון של שנת 2021.הגידול ברווח הנקי מקורו בעיקר בגידול בהכנסות עקב עליה בהיקף הפעילות של הקבוצה.
תיק הלקוחות של אופל לרבעון הראשון של שנת 2022 הסתכם לשיא של כ-473 מיליון ש"ח, גידול של כ-70.6% לעומת תיק לקוחות בהיקף של כ-277 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.
סך עסקאות הניכיון ברבעון הסתכם בכ-598 מיליון ש"ח, גידול של כ-46.9% לעומת כ-407 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.