ירון מורגנשטרן, מנכ"ל גלאסבוקס קרדיט: GlassBox

דוחות כספיים

גלאסבוקס מתנפצת לרסיסים עם הפסד רבעוני של 13.4 מיליון דולר

החברה מצליחה להגדיל את ההכנסות אבל איתם גדלים ההפסדים, משמע העלות רכישת לקוח מאוד גבוהה וניתן לראות זאת בהוצאות השיווק הענקיות אשר גדולות מהרווח הגולמי

אלירן מדר 16/03/2022 11:27

א+א- 1

החברה מצליחה להגדיל את ההכנסות אבל איתם גדלים ההפסדים, משמע העלות רכישת לקוח מאוד גבוהה וניתן לראות זאת בהוצאות השיווק הענקיות אשר גדלות מהרווח הגולמי, הרצון להגדיל את בסיס הלקוחות מובן וראוי אך כאשר החברה מדווחת על הפסדים של 33 מיליון דולר בשנת 2021 - זהו מודל שראינו בשנתיים האחרונות בנאסד"ק אשר הצליח לקחת מניות לגבהים אך עם שינוי טעמי המשקיעים ראינו מה קרה לחברות SAAS כמו מאנדיי ואחרות דומות אשר נשלחו לצלילה בלתי נפסקת, גם חברת גלאסבוקס נסחרה לפני כחצי שנה במחיר של מעל 100 ש"ח למניה והיום סביב ה-40 ש"ח למניה בבוקר זה. 

 

גלאסבוקס, ספקית מובילה של שירותים מבוססי תוכנה (SaaS) למטרת אנליזה של נתוני גלישה בערוצים דיגיטליים, מדווחת על תוצאותיה הכספיות לשנת 2021 . החברה דיווחה על הכנסות Non-GAAP של 38.4 מיליון דולר בשנת 2021, גידול של 30% בלקוחות ענן וסה"כ גידול של 24% בהכנסות שנה מול שנה.

 

זהו הרבעון השלישי ברציפות בו גלאסבוקס מפגינה צמיחה מואצת מאז הנפקתה של החברה בבורסה לניירות ערך בתל אביב ביוני 2021, בדרך להשגת היעד שהציבה: חציית רף 100 מיליון הדולר ARR בין שנתיים לארבע שנים ממועד ההנפקה.

 

״גלאסבוקס ממוקדת כעת יותר מבכל זמן אחר בהשגת יעדי הצמיחה לטווח הארוך. אנחנו ממשיכים לחזק את המעמד שלנו בשוק כספקית הוליסטית לאנליטיקה ומידע בחוויות משתמש בנכסים דיגיטליים. כמו כן אנחנו ממוקדים בהתרחבות לוורטיקלים נוספים ובהרחבת בסיס הלקוחות שלנו לגיאוגרפיות נוספות״, אומר ירון מורגנשטרן מנכ״ל גלאסבוקס. ״אנחנו גאים להמשיך להגדיל את הערך שהלקוחות שלנו רואים ממגוון המוצרים המתרחב שלנו״.

 

הצמיחה המשמעותית של גלאסבוקס היא ב-ARR נטו, זינוק של 130%, בהשוואה לשנה שעברה על בסיס נתוני פרופורמה. החברה ממשיכה לחזק את מצבת כוח האדם שלה עם שיא גיוסי עובדים גלובלי, לצד צירופם של שלושה חברי דירקטוריון חדשים ברבעון האחרון של 2021: נטע בנארי, בכירה במישורי הפיתוח העסקי, האסטרטגיה, ומיזוגים ורכישות, יעל שחם, דמות בכירה ומנוסה באסטרטגיות חדירה לשווקים (Go-to-Market), ובן וייס, שותף בסופטבנק אסיה, שם הוביל וניהל השקעות בתוכנות ובטכנולוגיות. גלאסבוקס גם ממשיכה לנצל את מעל 55 מיליון הדולר העומדים לרשותה במזומן ובפקדונות קצרי טווח לטובת מחקר ופיתוח, שיווק ומכירות, ורכישות פוטנציאליות כדי להרחיב את הפלטפורמה שלה.

 

 

  1. מניות בכתבה
  2. גלאסבוקס

תגובה אחת

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה
  1. 1
    הנתון החשוב בחברותsaas

    זה שיעור שמירת לקוחות ואצלם הוא מאד גבהה 95% מה שזה אומר ברגע שהם יתפסו נפח ההצאות הקבעות ישמרו ויכלו להוריד את הוצאות הפרסום
    למעבר להודעה בפורום לחץ כאן

    עמי 01 16/03/2022 11:50