הכנסות החברה בשנת 2021 הסתכמו בכ-341 מיליון ש"ח לעומת כ-226 מיליון ש"ח אשתקד, גידול של כ- 51%. גידול זה בא לידי ביטוי בעלייה במספר הביקורים באתר החברה (גידול של כ- 30%), מספר הלקוחות הרשומים (גידול של כ-52%), מספר ההזמנות (גידול של כ-45%) וגידול בסל הממוצע (גידול של כ-6%) וכן גם מהשפעת הסגרים ברבעון הראשון של השנה, כשהחנויות הפיזיות היו סגורות.

הרווח הגולמי בשנת 2021 הסתכם בכ- 153.9 מיליון ש"ח לעומת כ- 101.7 מיליון ש"ח אשתקד, ושיעורו מסך ההכנסות הינו כ- 45%, בדומה לאשתקד.

הרווח התפעולי לפני תשלום מבוסס מניות והוצאות הנפקה, הסתכם בשנת 2021 בכ-14.7 מיליון ש"ח לעומת כ- 6.5 מיליון ש"ח אשתקד, ושיעורו מסך ההכנסות עמד על כ- 4.3% לעומת כ- 2.9%.

Adjusted EBITDA הסתכם בשנת 2021 בכ- 42.2 מיליון ש"ח בהשוואה לכ- 14 מיליון ש"ח אשתקד, ושיעורו מהמחזור עמד על כ-12.4% לעומת כ-6.2% אשתקד.

Adjusted EBITDA הינו הרווח התפעולי לפני תשלום מבוסס מניות והוצאות הנפקה בתוספת פחת והפחתות.

 

ההפסד הסתכם בשנת 2021 בכ-8.6 מיליון ש"ח בהשוואה לרווח נקי בסך של כ-3 מיליון ש"ח אשתקד. עיקר ההפסד מקורו בתשלום מבוסס מניות, הוצאות הנפקה וגידול בהוצאות המימון.

 

 

 

 

תגובות לכתבה

הוסיפו תגובה

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש

  • 1
    שאתם עושים טעות, אתם גם כותבים על זה

    • jon
    • 14/03/2022 12:24