להלן עיקרי התוצאות הכספיות לשנת 2021:
הכנסות החברה בניכוי מס קנייה בשנת 2021 הסתכמו בכ-549.1 מיליון שקל, עלייה של 5.4% בהשוואה להכנסות של כ-520.8 מיליון שקל ב-2020. הגידול בהכנסות השנה החולפת ביחס לשנת 2020 נובע בעיקרו מגידול בהיקף מכירות מוצרי עישון אשר להערכת הנהלת החברה נובע במידה רבה מהשפעת משבר הקורונה על היקפן של טיסות תושבי ישראל לחו"ל והיקף הרכישות של מוצרי עישון בדיוטי פרי ובחו"ל וכן מגידול בנתח השוק הכמותי של החברה בסיגריות בחודש דצמבר 2021, של כ-1.3% ביחס לחודש דצמבר 2020, וכן גידול בהכנסות בתחום הממתקים והחטיפים (אשר מיוחס בעיקרו לגידול במכירות ללקוחות קיימים של מוצרים קיימים, להרחבת מגוון המוצרים, לגידול במכירות ללקוחות חדשים וכן כתוצאה מהחלפת משאיות בחטיבת הממתקים והחטיפים).
במגזר מוצרי העישון נרשמה עלייה של כ-4% בהכנסות נטו (88% מסך ההכנסות הכולל), בעוד שבמגזר ממתקים וחטיפים נרשם גידול של כ-18% ביחס לתוצאות בשנת 2020 (12% מסך ההכנסות הכולל).
הרווח הגולמי הסתכם ב-2021 בכ-183.5 מיליון שקל, עלייה של 2.7% בהשוואה לרווח גולמי של כ-178.8 מיליון שקל ב-2020.
הרווח הנקי בשנה החולפת הסתכם בכ-72.7 מיליון שקל, עלייה קלה בהשוואה לרווח נקי של כ-72.1 מיליון שקל ב-2020.
דיבידנדים - לגלוברנדס מדיניות חלוקת דיבידנד לפיה תפעל החברה לחלק בכל שנה, דיבידנד לבעלי מניותיה בשיעור אשר לא יפחת מ-75% מהרווחים הראויים לחלוקה של החברה באותה שנה, כאשר החלוקה תתבצע פעמיים בכל שנת כספים, בהתבסס על דוחות כספיים של הרבעון הראשון והשלישי של כל שנת כספים, והכל בכפוף להוראות חוק החברות. בהתאם למדיניות זו הכריזה וחילקה גלוברנדס במהלך שנת 2021 שני דיבידנדים בהיקף מצטבר של כ-69 מיליון שקל.
במסגרת התוכנית האסטרטגית של החברה להוספת תחומי פעילות הסינרגטיים לפעילותה של החברה, החליט דירקטוריון החברה בשלהי 2021 על הקמת זרוע ייעודית להפצה ושיווק של מוצרי פארמה ללא מרשם וכן מוצרי צריכה נוספים ללקוחות קמעונאיים.