מכירות
החברה דיווחה על מכירות של 578 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2021, גידול של 26% לעומת 459.7 מיליון דולר ברבעון מקביל אשתקד. המכירות בשנת 2021 הסתכמו ב-1.951 מיליארד דולר, גידול של 35% לעומת 1.446 מיליארד דולר בתקופה המקבילה אשתקד. החברה שינתה את מגזרי הפעילות שלה באופן שישקף ויתאים בצורה טובה יותר את המיקוד האסטרטגי שלה. המגזרים החדשים – מותגים, מותגים פרטיים, דלתא ישראל,Seven For All Mankind וזירת מסחר אונליין - כולם תרמו לגידול במכירות. הצמיחה במכירות באה לידי ביטוי גם בכל האזורים הגיאוגרפיים וערוצי המכירה.
מכירות מקוונות
מכירות ה-e-commerce באתרי החברה ברבעון הרביעי של 2021 עלו ב- 149% והסתכמו ב-66.9 מיליון דולר, לעומת 26.9 ברבעון הרביעי של 2019 אך ירדו ב- 12% לעומת הרבעון הרביעי של 2020. מכירות ה-e-commerce באתרי החברה בשנת 2021 עלו ב- 282% והסתכמו ב-253.6 מיליון דולר, לעומת 66.3 מיליון דולר בשנת 2019 וצמחו ב- 66% לעומת 152.5 מיליון דולר בשנת 2020.
רווח תפעולי
הרווח התפעולי ברבעון הרביעי של 2021 הסתכם בסך של 64.7 מיליון דולר, שיא כל הזמנים וגידול של 36% בהשוואה לסך של 47.7 מיליון דולר ברבעון מקביל אשתקד. שיא הרווח התפעולי נבע ממכירות גבוהות יותר של כל המגזרים ושיפור מינוף עלויות המכירה וההנהלה הקבועות.
הרווח התפעולי בשנת 2021 עמד על 188.1 מיליון דולר, עלייה של 282% מ-49.3 מיליון דולר בשנת 2020.
רווח נקי
הרווח נקי ברבעון הרביעי גדל ב-92% ל-45.5 מיליון דולר, בהשוואה ל-23.7 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי הסתכם ברבעון הרביעי של השנה ב-45.5 מיליון דולר, גידול של 67% לעומת 27.3 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.
הרווח הנקי הסתכם בשנת 2021 בסך של 120.3 מיליון דולר, לעומת הפסד של 40.5 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח בנטרול סעיפים חד פעמיים נטו ממס בשנת 2021 הסתכם ב-124.2 מיליון דולר, לעומת רווח של 3.8 מיליון דולר בשנת 2020.
רווח מדולל למניה
הרווח המדולל למניה ברבעון הרביעי של 2021 הסתכם ב-1.60 דולר למניה, לעומת 0.94 דולר למניה ברבעון מקביל אשתקד. הרווח המדולל למניה, ברבעון הרביעי של 2021 הסתכם ב-1.60 דולר, לעומת 1.08 דולר ברבעון מקביל אשתקד.
הרווח המדולל למניה בשנת 2021, הסתכם ב-4.29 דולר, לעומת הפסד למניה של 1.56 דולר בשנת 2020. הרווח המדולל למניה לפני סעיפים חד פעמיים בשנת 2021 הסתכם ב-4.44 דולר, לעומת 0.18 דולר בשנת 2020.
תחזית מעודכנת לשנת 2022
לאור העובדה שהתוצאות בפועל בשנת 2021 עלו על התחזית ובהתאם לנתונים המצויים בידה ולנתוני השוק הנוכחיים, החברה מעלה את הטווח התחתון לתחזית הרווחיות שנתנה לשנת 2022 לפני השפעת סעיפים חד פעמיים ובהתחשב ביישום IFRS 16, תחת ההנחה שלא תחול התפרצות מחודשת של נגיף הקורונה שתוביל לסגרים ו/או השבתות במדינות בהן החברה מוכרת או מייצרת את מוצריה.
• המכירות בשנת 2022 צפויות לנוע בין 2.082 מיליארד דולר ל-2.135 מיליארד דולר, גידול של 7%-9% מהמכירות לשנת 2021 בסך 1.951 מיליארד דולר.
• הרווח התפעולי לשנת 2022 צפוי לנוע בין 210 מיליון דולר ל-220 מיליון דולר, גידול של 17%-12% ביחס לרווח התפעולי לשנת 2021 בסך 188.1 מיליון דולר.
• ה-EBITDA לשנת 2022 צפוי לנוע בין 312 מיליון דולר ל-322 מיליון דולר, גידול של 12%- 9% לעומת ה-EBITDA בשנת 2021 שהסתכם ב-286.8 מיליון דולר.
• הרווח הנקי בשנת 2022 צפוי לנוע בין 138 מיליון דולר ל-145 מיליון דולר, עלייה של 17%-11% לעומת הרווח בשנת 2021 שהסתכם ב-124.2 מיליון דולר.
• הרווח המדולל למניה בשנת 2022 צפוי לנוע בין 4.80 דולר ל-5.09 דולר, עלייה של 15%-8% לעומת 4.44 דולר בשנת 2021.