ענת בוגנר, מנכ"לית דלתא ישראל מותגים<br>קרדיט: שי פרנקו
ענת בוגנר, מנכ"לית דלתא ישראל מותגים קרדיט: שי פרנקו

תמצית נתוני שנת 2021:

הכנסות החברה בשנת 2021 צמחו בשיעור של כ- 26% כנובע מגידול בכל ערוצי המכירה והסתכמו בכ-906.1 מיליון ₪ לעומת כ-720.3 מיליון ₪ בשנת 2020. 

 

הרווח הגולמי בשנת 2021 צמח בכ- 29% והסתכם בכ-558.7 לעומת כ-433.3 מיליון ₪ בשנת 2020, ושיעורו מההכנסות עמד על כ- 61.7% מול 60.2% בשנת 2020. העלייה נובעת מגידול בהכנסות וכן, משיפור בשיעור הרווח הגולמי הנובע בעיקר מתמהיל המוצרים והתחזקות שער החליפין הממוצע של שקל מול הדולר, בקיזוז עלייה בעלויות השילוח.

 

הרווח התפעולי בשנת 2021 צמח בשיעור של כ-55% והסתכם בכ-186.4 לעומת כ-119.9 מיליון ₪ בשנת 2020 ושיעורו מההכנסות עמד על כ- 20.6% לעומת כ-16.6% בשנת 2020. הגידול ברווח התפעולי ובשיעורו נובע מהגידול בהכנסות, שיפור ברווח הגולמי וקיטון בשיעור הוצאות מכירה ושיווק מסך מכירות החברה כתוצאה מהמשך התייעלות תפעולית.

 

הרווח הנקי בשנת 2021 צמח בשיעור של כ- 55% והסתכם בכ-138.3 מיליון ₪ לעומת כ-89.5 מיליון ₪ בשנת 2020 ושיעורו מההכנסות עמד על כ- 15.3% לעומת כ-12.4% בשנת 2020.

 

מזומנים ושווי מזומנים: נכון ל- 31 לדצמבר 2021 לחברה יתרת מזומנים של כ- 356 מיליון שקלים ללא יתרת חוב.

מכירות חנויות זהות: היקף המכירות בחנויות הזהות בשנת 2021 צמח בשיעור של

כ-23.1% לכ-622.8 מיליון ₪ לעומת כ-506.1 מיליון ₪ בשנת 2019 (החברה בחרה בהצגת נתוני החנויות הזהות בהשוואה לתקופה מקבילה בשנת 2019 (ולא בהשוואה לשנת 2020) עקב סגירת החנויות לסירוגין החל ממרץ 2020 ועד למרץ 2021 שגרמו לנתוני 2020 להיות בסיס לא מייצג להשוואה).

 

תמצית נתוני הרבעון הרביעי לשנת 2021:

הכנסות החברה ברבעון הרביעי, צמחו משמעותית בשיעור של כ- 30% והסתכמו בכ-301.4 מיליון ₪ לעומת כ-232.3 מיליון ₪  בתקופה המקבילה אשתקד, וזאת על אף הקיטון בערוץ האון ליין בין התקופות לאור הסגר שחל ברבעון המקביל.

 

הרווח הגולמי ברבעון הרביעי, צמח בשיעור של כ- 25% והסתכם בכ-180.8 מיליון ₪ לעומת כ-145.2 מיליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד ושיעורו עמד על כ- 60% לעומת 62.5% ברבעון הרביעי בשנת 2020.

 

הרווח התפעולי ברבעון הרביעי צמח בשיעור של כ- 20% והסתכם בכ-63.2 מיליון ₪ לעומת כ-52.6 מיליון ₪ בשנת 2020 וזאת הודות לגידול במכירות, ושיעורו מההכנסות עמד על כ- 21% לעומת 22.6% ברבעון הרביעי בשנת 2020.

 

הרווח הנקי ברבעון הרביעי, צמח בשיעור של כ- 21% והסתכם בכ- 49.8 מיליון ש"ח לעומת רווח נקי של כ- 41.2 מיליון ₪ ברבעון הרביעי בשנת 2020.

 

תזרים המזומנים מפעילות שוטפת ברבעון הרביעי הסתכם בכ- 50.3 מיליון ₪ לעומת כ-31.7 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד.

 

דיבידנד: ביום 8 בפברואר 2022 אישר דירקטוריון החברה חלוקת דיבידנד בגין רבעון רביעי 2021 בסך של כ- 24.9 מ’ שקלים, אשר צפוי להיות מחולק ביום 24 בפברואר 2022.

 

החברה, דלתא ישראל מותגים בע"מ, הוקמה כחלק משינוי ארגוני בחברה הציבורית דלתא גליל תעשיות בע"מ. כחלק מהסכם הפיצול, הועברה פעילות ’דלתא ישראל’ לחברה. בתוך כך, עוסקת כיום דלתא ישראל מותגים בעיצוב, פיתוח, שיווק ומכירה בישראל, של מוצרי הלבשה תחתונה לנשים, גברים וילדים, הלבשת בית, הלבשת ספורט ופנאי, הלבשת ילדים, גרביים והנעלה, בעיקר תחת המותגים Delta וfix. המוצרים משווקים בישראל, דרך חנויות בבעלותה המופעלות תחת מותגי החברה ובאמצעות אתרי האינטרנט שלה. בנוסף משווקת החברה את מוצריה לחנויות פרטיות ורשתות קטנות, רשתות קמעונאיות גדולות ומותגים פרטיים לפי דרישת לקוח. במרץ 2021 החברה השלימה בהצלחה הנפקה ראשונה בבורסה בתל אביב לפי שווי של כ-1.3 מיליארד ש"ח. תמורת 20 אחוז ממניות דלתא ישראל, גייסה החברה 262.5 מיליון ש"ח (ברוטו). תחת דלתא ישראל נמצאות רשתות החנויות של דלתא ופיקס ועד תחילת 2023 תפתחנה חנויות ואתרי אינטרנט למותג Victoria’s Secret ולמותג הספורט Panta Rei  במרץ 2022. יו"ר הדירקטוריון של דלתא ישראל הוא אייזיק דבח והמנכ"לית היא ענת בוגנר.

 

תגובות לכתבה

הוסיפו תגובה

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש