קרדיט: סבוריט

לפני כולם

סבוריט חושפת את הטכנולוגיה והמוצר בשיתוף עם BBB

ערכת הרובוט-שף תוצב ותפעל בסניפי רשת BBB מיועדים בישראל, והציבור יוכל להזמין את ההמבורגר מן הצומח שהחברה מפתחת ע"פ הזמנה פרסונלית המניה טסה 9%

חדשות ספונסר 28/12/2021 12:14

א+א-

חברת סבוריט החלה בפעילות שיווקית פומבית ורחבה לחשיפת הטכנולוגיה הייחודית המפותחת על ידה לשוק. לראשונה, הציבור יוכל להתרשם באופן בלתי אמצעי מהטכנולוגיה של החברה, הכוללת מערכת "רובוט -שף" לייצור דיגיטלי מתקדם, מערכת הרובוט-שף תוצב ותפעל בסניפי רשת BBB מיועדים בישראל, והציבור יוכל להזמין את ההמבורגר מן הצומח שהחברה מפתחת, שהינו הראשון מבין מגוון מוצרים שהחברה מפתחת על בסיס הטכנולוגיה.

החשיפה תאפשר לקהלים שונים להתנסות ולהזמין במהלך תקופה מוגדרת את ההמבורגר מן הצומח פרי פיתוח החברה, המיוצר באופן דיגיטלי, בנקודת ההסעדה, ללא מגע יד אדם, ועל פי העדפות הסועד. הייחודיות שבטכנולוגיה של החברה, פרט לחוויית האכילה, טמונה להערכת החברה באפשרות לתת לסועד לבחור ולהתאים את המוצר אותו הוא מזמין בנקודת ההסעדה nutrition personalized בין היתר בהיבטי גודל, מרכיבים חלבון ושומן ומידת צלייה.

 

פעילויות השיווק והחשיפה צפויות להתבצע, החל מהיום, במספר מועדים לאורך שנת 2022 ,כחלק מתוכנית העבודה של החברה. החשיפה הפומבית הראשונה מהווה ציון דרך עסקי וטכנולוגי מרכזי וחשוב בפעילות 3 החברה, זאת לאחר שהשלימה את כלל היעדים שהציבה לעצמה לשנת 2021,

 

החברה מתכננת להמשיך במאמצי שיווק ולקדם את חשיפת הטכנולוגיה בפלטפורמות שונות, תוך חשיפת המערכת והמוצר לציבורים רחבים באתרי הסעדה נוספים בארץ ובארה"ב ובהמשך אף בשווקים נוספים, במסגרת שיתופי פעולה עם שחקנים בינלאומיים, כגון סודקסו העולמית וקבוצת ירזין- סלע, עימם התקשרה.

  1. מניות בכתבה
  2. סבוריט

אין תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה