חברת אפסלון, העוסקת בהקמה, איתור, רכישה, תפעול והשבחה של חנויות וירטואליות הפועלות באתר אמזון.קום, מדווחת היום על הקמת חנויות Amazon למכירת מוצרי מותג החברה בקטגוריית אופנה בבריטניה, גרמניה, צרפת, איטליה וספרד.

הקמת חשבונות אמזון במדינות אירופה, הינו השלב הרגולטורי המהותי בתהליך הנדרש על מנת לאפשר לחברה להתחיל לשווק ולמכור את המותג (כ- 430 מוצרים שונים) באירופה.

שיווק ומכירת מוצרי המותג יתאפשר לאחר השלמת פעולות נוספות התלויות בחברה, ביניהן, פתיחת חשבונות בנק ומע"מ, שינוע מלאי מוצרים והתאמת המוצרים ושירות הלקוחות למדינות השונות.

 

לאחר תחילת מכירת מוצרי המותג במדינות אירופה ולאור תוצאות פעילות זו, החברה תבחן לפעול לשיווק ומסחור באירופה של מותגים ומוצרים נוספים אשר בבעלותה.

השלמת הקמת חשבונות אמזון כאמור ותחילת המכירות באירופה, תואמת את האסטרטגיה העסקית של החברה לגידול בפעילות הסחר העצמי של החברה באמצעות הרחבת החשיפה לקהל לקוחות חדש. להערכת הנהלת החברה, מכירת מוצרי המותג באירופה יחלו במהלך החציון הראשון לשנת 2022.

 

בתחילת השבוע הודיעה החברה על תוצאות השבחת מותג החברה בקטגוריית דת והנצחה:

תוצאות השבחת המותג מתייחסות לתקופה שבין 15 ביולי– 31 באוקטובר 2021, בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.

 

בתקופה הנ"ל, הסתכמו הכנסות עמוד הרכישה של המותג בכ- 1,576 אלפי דולר, לעומת סך של כ- 696 אלפי דולר בתקופה המקבילה אשתקד (גידול בשיעור של כ- 126%). עיקר הגידול במכירות נבע הודות להשבחה שביצעה החברה למותג על ידי שימוש במערכת הפרסום האוטומטית שפותחה בחברה, וכן מקמפיינים ייעודיים שיצרה החברה עבור המותג.

כמו כן, סך הרווח הגולמי (המתחשב בהוצאות הובלה, עלויות ייצור, עמלות לאמזון ועלויות פרסום) הינו כ- 430 אלפי דולר, לעומת סך של כ- 286 אלפי דולר בתקופת ההשוואה (גידול בשיעור של כ- 46%).

עלות המכר בתקופת הגילוי הסתכמה בכ- 500 אלפי דולר, לעומת סך של כ- 220 אלפי דולר בתקופה המקבילה אשתקד. הוצאות הפרסום הסתכמו לסך של כ- 170 אלפי דולר, לעומת סך של כ- 33 אלפי דולר בתקופה המקבילה אשתקד, וסך העמלות הכולל לאמזון הסתכמו בכ- 409 אלפי דולר, אשר היווה כ- 26% מתוך סך המכירות, לעומת סך של כ- 202 אלפי דולר, אשר היווה כ- 29% מתוך סך המכירות.

 

מכירות החברה כלל המותגים לרבעון השלישי של שנת 2021 - כולל מותג דת והנצחה

מכירות החברה לתקופה של שלושה חודשים שהסתיימה ביום 30 בספטמבר 2021, הינן בסך של כ- 2,404 אלפי דולר, לעומת סך של כ- 485 אלפי דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

הרווח הגולמי לתקופה של שלושה חודשים שהסתיימה ביום 30 בספטמבר 2021, הינו בסך של כ- 511 אלפי דולר, לעומת סך של כ- 115 אלפי דולר בתקופה המקבילה אשתקד.

תגובות לכתבה

הוסיפו תגובה

אין לשלוח תגובות הכוללות מידע המפר את תנאי השימוש