אר.אס.אל זכתה במכרז של חיל האוויר האמריקאי בהיקף של כ-5.6 מיליון דולר

תספק מערכות בקרה למנועי מטוס האימון הסילוני בצבא ארה"ב; אספקת ההזמנה תחל ברבעון הרביעי של 2021 ותמשך עד הרבעון השלישי 2022

חדשות ספונסר 15/08/2021 14:28

א+א-

חברת RSL קיבלה הודעה מחיל האוויר האמריקאי בדבר בחירתה כספק בלעדי במכרז לייצור ואספקה של מערכות בקרה למנועי מטוס האימון הסילוני של חיל האוויר האמריקאי ובהתאם לכך קיבלה הזמנה בסך כולל של כ 5.6 מיליון דולר לייצור ואספקת מערכות הבקרה שיוצרו וסופקו כבר בעבר על ידי החברה.

 

החברה מעריכה כי אספקות ההזמנה יחלו במהלך הרבעון הרביעי של שנת 2021 ויתפרסו עד לרבעון השלישי בשנת 2022. החברה רואה בזכייתה במכרז ובחירתה כספק על ידי חיל האוויר האמריקאי למערכות בקרה הקשורות ישירות לבטיחות הטיסה של מטוס האימון הסילוני שלו, חשיבות רבה והכרה נוספת ביכולותיה ובאיכות מוצריה מצד לקוח משמעותי ביותר בתחום פעילותה.

 

הבקר של RSL שניבחר ע"י חיל האוויר האמריקאי, משדרג את בקרת מנועי 85J המניעים את צי מטוסי 38T (כ 500 מטוסים דו מנועיים) שהוא מטוס האימון הסילוני של חיל האוויר האמריקאי. מנועים אלו מטיפוס 85J מיוצרים ע"י GENERL ELECTRIC -GE והבקר של RSL החליף את בקר הטמפרטורה המקורי של המנוע ונבחר על פני מחליפו שהוצע ע"י חברת GE.

 

לדברי סמנכ"ל הכספים יוסי שקד "לזכייה וקבלת הזמנה זו יש עבורנו משמעות רבה המצביעה על הכרה ביכולות החברה ומוצריה מצד גורם משמעותי ביותר כמו חיל האוויר האמריקאי. פעילות RSL כחברה בעלת תשתית טכנולוגית איתנה, מגוונת ומוכחת מאפשרת שילוב של פעילות ענפה בשוק הביטחוני מול צבאות ותעשיות בפריסה עולמית רחבה תוך חדירה לשוק האזרחי המתבססת על אותה תשתית טכנולוגית מגוונת, עובדה שלבסוף באה לידי ביטוי בצבר הזמנות צומח ומגוון"

 

זאב דגני, מנכ"ל RSL אומר: "ההזמנה מחיל האוויר האמריקאי מהווה הבעת אמון נוספת ומשמעותית של חיל האוויר האמריקאי תוך העדפת המוצר שלנו על פני מתחרה איכותי שהינו יצרן המנוע המקורי – חברת GE. לבקר של RSL שוק פוטנציאלי נוסף עבור מטוסי 5F ברחבי העולם הזהים למטוס האימון הסילוני – 38T של חיל האוויר האמריקאי.

 

חיל האוויר האמריקאי בחר בבקר של RSL בין השאר מאחר ובנוסף לפונקציות הבקרה הבסיסיות שנדרשו מהבקר המקורי, הבקר של RSL הינו בעל שני ערוצי בקרה יתירים, תכונה המאפשרת במקרה של תקלה בערוץ אחד לעבור באופן אוטומטי לערוץ השני הממלא את מקומו.

 

יתרון נוסף של הבקר הוא היותו בעל זיכרון "היסטוריה" של כל מנוע המתבטא בהקלטת התנהגות המנוע בכל מהלך הטיסה ובזיהוי אירועים חריגים כולל מעברי מגבלות הפעולה של המנועים. נתונים אלו מאפשרים מעקב יחידני על כל מנוע ומספקים למתחזקים של המנועים נתונים חיוניים המאפשרים שפור בטיחות הטיסה וחיסכון משמעותי בעלויות תחזוקתם".

  1. מניות בכתבה
  2. אראסאל

אין תגובות

בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי האתר

שלח תגובה