רשת הסופרמרקטים ויקטורי מדווחת היום על מהלך אסטרטגי להשקת תת רשת לסניפים שכונתיים שתיקרא – ויקטורי CITY. תת הרשת תוקם במיקומים שונים על מנת לתת מענה לצרכי היומיום של לקוחות בתוך הערים המרכזיות בישראל.
רשת "ויקטורי CITY" צפויה להגיע עד סוף שנת 2023 לכ-50 סניפים, בגדלים של כ-300 מ"ר ולהוסיף לחברה מכירות בהיקף שנתי של כ-500 מיליון ₪. ויקטורי תממן את פעילות תת הרשת ממקורותיה העצמיים ותבחן במקביל רכישת פעילויות של חנויות שיתאימו לתת הרשת, קמעונאיים קטנים ורשתות של סניפים שכונתיים.
עוד מדווחת החברה כי לאחר שקיבלה את ההחלטה האסטרטגית להקמת "ויקטורי CITY", היא כבר חתמה על הסכמים בכ-10 מיקומים שונים בתל אביב ונמצאת במו"מ להשכרה של מיקומים פוטנציאלים נוספים לסניפים בערים מרכזיות בגוש דן.
רשת ויקטורי מונה כיום 58 סניפים, בהיקף של 65.5 אלף מ"ר בפריסה ארצית ומטרת פתיחת תת הרשת היא מתן מענה נוסף בלב הערים ובשכונות באמצעות רשת של עשרות סניפים.
אייל רביד, מנכ"ל ויקטורי מסר כי, "אנו רואים בהחלטה על הקמת ויקטורי CITY, החלטה אסטרטגית שתעמיק את פריסת החברה במרכז הארץ. תת הרשת תאיץ את הצמיחה של הרשת, תוך תרומה מיידית להגדלת היקפי הפעילות של הרשת, לשיפור תנאי הסחר שלה, להגדלת הפידיון למ"ר ולרווחים של הרשת, עוד השנה".